טעמנו ובדקנו: אלו הסופגניות הכי טעימות

חג החנוכה הגיע ואנחנו יצאנו לטעום את הסופגניות הכי מושחתות | ביסקוטי, רולדין ומאפה נאמן הפתיעו אותנו עם קולקציות צבעוניות, מגוונות ובעיקר טעימות - זאת הסופגנייה שכבשה אותנו

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 07/12/23 12:44 כד בכסלו התשפד

טעמנו ובדקנו: אלו הסופגניות הכי טעימות
הסופגניות של ביסקוטי. עיצוב: ענת לבל, צילום: בועז לביא

הערב (ה') ידליקו בכל רחבי הארץ את הנר הראשון של חג החנוכה. כמה דקות לאחר מכן, יתחיל לבעבע בבטנכם חשק עז לאכול סופגנייה. אל תיבהלו, מדובר בתופעה מוכרת וארוכת שנים, ויש לה פיתרון פשוט: צאו מהבית בלי לבזבז עוד רגע אחד נוסף וקנו את הסופגנייה הכי מושחתת בקונדיטוריה. כדי שלא תצטרכו להתלבט לאן ללכת ואיזו סופגנייה לבחור, עשינו את העבודה בשבילכם וטעמנו מבעוד מועד את הסופגניות הכי טעימות בשוק.

ביסקוטי

הסופגניות של קונדיטוריית "ביסקוטי" זכו במקום הראשון בדירוג שלנו, ולו רק בזכות אפקט ההפתעה. ביסקוטי אינה מוכרת בזכות הסופגניות הנפלאות שלה - מחדל רציני, אגב - ואנחנו נדהמנו לגלות את המגוון, העיצוב והטעמים שכבשו אותנו. לא הופתענו להתאהב בסופגניית "פרלין שוקולד נוגט" (קרם קרמל מלוח, ציפוי גנאש שוקולד חלב, טוויל שוקולד עגול ופרלין שוקולד נוגט), אך "סופגניית מרמלדה מנגו" היא זו שתפסה אותנו לא מוכנים (קרם מנגו וקרם וניל, ציפוי שוקולד לבן קריספי, שברי מקרון, מרמלדה מנגו) - אל תוותרו עליה. בין לבין זללנו בשמחה סופגניות מרשמלו, טופיפי וגם את אלו הקלאסיות, וכל אחת מהן הצטיינה בבצק אוורירי, מילוי מושחת ועיצוב מרהיב.

מחיר: כל אחת מהסופגניות הנפלאות האלו תעלה לכם 14 שקלים, בעוד הפשוטות יותר נמכרות ב-9 שקלים והקלאסית ב-7 שקלים.

מיקום: סניפי ביסקוטי בבני ברק, פתח תקווה, נתניה, ראש העין וקריית גת.

כשרות: בד"ץ בית יוסף.

הסופגניות של ביסקוטי. סטיילינג: ענת לבל

הסופגניות של ביסקוטי. סטיילינג: ענת לבל צילום: בועז לביא

רולדין

על הסופגניות של רולדין אין צורך להכביר במילים. לאורך השנים קנו הסופגניות את מעמדן הגבוה, ולגמרי בצדק. מדי שנה מצליחה הקונדיטוריה הגדולה בארץ להפתיע עם קולקצייה חדשה, מקורית ומגוונת של סופגניות פשוט מעולות, וכך גם השנה. סופגניית האוריאו האהובה שבה לקולקצייה, ולצידה התווספה ה"גולד קוקי קרים", סופגניית לוטוס מושחתת ומפנקת. השנה הוסיפו לקולקצייה גם סופגנייה לימונית, "מרנג יוזו", החלטה אמיצה שהתבררה כמשתלמת - זו אחת הסופגניות שהכי אהבנו. גם סופגניית פירות היער, הפיסטוק והפרלינה לא נופלות בטעם או במראה. כמו בכל שנה, רולדין ממשיכים להצדיק את שמם כמומחי סופגניות שקשה להתחרות בהם.

מחיר: הסופגניות הקלאסיות נמכרות ב-7 שקלים, ואלו המקושטות והמושחתות נעות בין 13-16 שקלים, לפי מידת השחיתות.

מיקום: סניפי רולדין בכל רחבי הארץ (מעל מאה).

כשרות: משתנה מסניף לסניף, חלק מסניפי הרשת אינם כשרים.

הסופגניות של רולדין

הסופגניות של רולדין צילום: רונן מנגן

מאפה נאמן

רשת "מאפה נאמן" החליטה להתעלות על עצמה השנה, והשיקה קולקציית סופגניות שכולה כחול-לבן. אולי לא כל הסופגניות נושאות את שני הצבעים, אך כולן מעבירות את הטעמים הישראליים האהובים. בראש הקולקצייה עומדת "ישראלה", סופגנייה במילוי קרם פטיסייר, בציפוי שוקולד לבן, בעיטור סוכריות מאורכות בצבעי הדגל ובצירוף דיגלון ישראל. בתקופת מלחמה עמוסת אנטישמיות מכל עבר, מרגש לטעום ציונות בפה. לצידה מוצעות גם סופגניות קלאסיות עם ריבה וריבת חלב, סופגניה עם סוכריות לילדים, קוקי קרים, קרמל, מילפיי ועוד ועוד. מעבר לטעמים המגוונים, היתרון הגדול של מאפה נאמן הוא במחיר.

מחיר: הסופגנייה הקלאסית נמכרת ב-5 שקלים, ריבת חלב ב-7 שקלים, וסופגניות ה"פרימיום" ב-12 שקלים לאחת.

מיקום: סניפי מאפה נאמן בכל רחבי הארץ (60 סניפים).

כשרות: משתנה מסניף לסניף, כל הסניפים כשרים.

סופגניות מאפה נאמן

סופגניות מאפה נאמן צילום: גיל אבירם