גילינו איפה מוכרים את הסופגניות הכי יקרות - וזה לא רולדין

איפה תצטרכו לשלם 7 שקלים על הסופגנייה הקלאסית ובאיזו קונדיטוריה תוציאו הכי הרבה כסף על המאכל המסורתי? יצאנו לבדוק את מחירי הסופגניות בשוק לחנוכה 2023

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 03/12/23 12:04 כ בכסלו התשפד

גילינו איפה מוכרים את הסופגניות הכי יקרות - וזה לא רולדין
סופגניות, צילום: אסף קרלה

חנוכה מגיע ואיתו אחד המנהגים הכי אהובים: אכילת סופגניות. זכר לנס פך השמן שהספיק לשמונה ימים אנחנו נוהגים למלא את הבטן בבצקים שומניים ובראשן הסופגניות השמנמנות. יצאנו לבדוק את מחירי הסופגניות בשוק, והופתענו לגלות איפה תמצאו את היקרות ביותר.

6. שופרסל

זו אמנם לא סופגנייה ממאפייה או קונדיטוריה, אך גם בשופרסל הסופגניות נאפות במקום. סופגנייה רגילה עם ריבה תעלה לכם 4.40 שקלים, בעוד סופגניה מצופה תעלה 5.90 שקלים.

5. מאפה נאמן

רשת המאפיות המוכרת מציעה מגוון סופגניות במחירים שונים, מ-5 שקלים לסופגניית ריבת תות ועד 12 שקלים לסופגניית פרימיום. בין לבין תוכלו למצוא סופגניית ריבת חלב ב-7 שקלים, ספינג' ב-9 שקלים ודונאטס ב-12 שקלים.

סופגניות מאפה נאמן

סופגניות מאפה נאמן צילום: גיל אבירם

4. ביסקוטי

גם בקונדיטוריית ביסקוטי תמצאו מבחר די רחב: 7 שקלים לסופגנייה הקלאסית עם הריבה, 9 שקלים לסופגניות עם ריבת חלב או שוקולד, ו-13 שקלים לסופגניות מיוחדות - ביניהן סופגניית מרשמלו, טופיפי, מרמלדה מנגו, פרלין שוקולד נוגט ועוד.

סופגניית ביסקוטי

סופגניית ביסקוטי צילום: בועז לביא

3. רולדין

ברשת המוכרת, והידועה במחיריה הגבוהים, תשלמו 7 שקלים עבור סופגנייה קלאסית עם ריבה, ו13-16 שקלים לסופגנייה מקושטת עם תוספות.

2. שמו

בקונדיטוריית שמו מנעד רחב של מחירים: סופגניה במילוי ריבה ב-6 שקלים, מילוי ריבת חלב או פיסטוק ב-7 שקלים, 12 שקלים לסופגניות עם מילוי פררו רושה, מקופלת קרמל מלוח ועוד ו-19 שקלים לסופגניות פרימיום, ביניהן קדאיף, קרם וניל ועוד.

1. קפה קדוש

את המחיר הגבוה ביותר תצטרכו לשלם על הסופגניות של קפה קדוש, שהפכו עם השנים לשם דבר. ברוח המלחמה הושקה קולקציה חדשה עם סופגניית גולני בטעם קפה, סופגניית גבעתי בטעם קסיס וגם סופגניית הגרי בטעם פטל. על כל אחת מהן תצטרכו לשלם 19 שקלים.

סופגניות קפה קדוש

סופגניות קפה קדוש צילום: אסף קרלה