יותר מעשור אחרי: כוכבת מאסטר שף פותחת דוכן חדש וכשר

למעלה מעשור מאז התפרסמה בתכנית הריאליטי "מאסטר שף" וזכתה במקום השלישי, ג'קי אזולאי פותחת דוכן חדש בקניון עזריאלי בתל אביב, עם מנות טעימות וכשרות

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 28/09/23 10:18 יג בתשרי התשפד

יותר מעשור אחרי: כוכבת מאסטר שף פותחת דוכן חדש וכשר
ג'קי אזולאי, צילום: יחצ DNA

ג'קי אזולאי התפרסמה לראשונה בתכנית "מאסטר שף", שם זכתה במקום השלישי, אך הצליחה להישאר בתודעה גם שנים אחרי כן. מאוחר יותר היא השתתפה יחד עם בעלה ישראל, היום הגרוש, בתכנית "זוג מנצח VIP", שם גם זכו, ובהמשך כיכבה ב"הישרדות" ובתכניות נוספות. על אף שאזולאי לא נעלמת מהתודעה וזוכה להרבה סיקור תקשורתי, הרבה זמן לא שמענו על האוכל שלה, בזכותו התפרסמה מלכתחילה.

ג'קי אזולאי פותחת דוכן חדש וכשר בתל אביב

כעת כוכבת מאסטר פותחת פופ אפ חדש בקניון עזריאלי בתל אביב, "אז-אולי פיתה", החל מהיום (ה') ולמשך חודש ימים. בדוכן החדש תמכור פיתות עסיסיות תוצרת ידה, ממולאות בקציצות נימוחות וממרחים. אורזים את הפיתה הטעימה בטייק אווי ואוכלים באחד ממקומות הישיבה הרבים במתחם. הדוכן יציע ארבעה סוגי קציצות: בקר, עוף, דגים וקציצות טבעוניות. הפיתה מוגשת עם תוספות וסלטים שניתן לבחור בנפרד.

ג

ג'קי אזולאי צילום: יחצ DNA

"שנים שאתם אומרים לי ברחוב איזה אוכל טעים יש לי ולא באמת טעמתם", התבדחה אזולאי, "זהו, עכשיו אני כאן כדי שתטעמו על אמת. הכנסתי את כל הטעמים שהכי מזוהים איתי לתוך פיתה אחת ויחידה, ושלא תתבלבלו - אמנם אני בלב תל אביב אבל המחיר מהשכונה".

ג'קי אזולאי צילום: יחצ DNA

מחיר: 35 שקלים למנה.

כתובת קומת הקרקע, מרכז עזריאלי תל אביב. דרך מנחם בגין 132

שעות פעילות: א'-ה' מהשעה 12:00 בצהריים עד שנגמרות הפיתות (16:00-17:00)