מי מה מו: כל הפרטים על רשת ההמבורגרים החדשה

שניים מאנשי העסקים העומדים מאחורי הרשתות הגדולות והאהובות "גרג" ו"ביגה", החליטו לנצל את ניסיונם ולפתוח רשת המבורגרים חדשה וכשרה. הרשת תיפתח בהמשך השנה ותכלול מספר סניפים במקומות מרכזיים בארץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/23 11:29 ד בתשרי התשפד

מי מה מו: כל הפרטים על רשת ההמבורגרים החדשה
המבורגר, צילום: shutterstock

מדינת ישראל עמוסה ברשתות המבורגרים שמציעות סגנונות שונים, מאמריקה ועד ספרד, אך קשה למצוא רשת המבורגרים מצליחה, כשרה ועם טוויסט ייחודי. מאחורי הרשת החדשה "מי מה מו" שעתידה להיפתח בדצמבר 2023, עומדים אנשי העסקים והמסעדנים גלעד אלמוג וניר אדרי, משותפי רשתות הקפה "גרג" ו"ביגה".

הכל כשר: כל הפרטים על רשת ההמבורגרים "מי מה מו"

המסעדות יוקמו במקומות מרכזיים ברחבי הארץ, בשטח של כ 120 מ"ר ובהשקעה מוערכת של כמיליון שקלים לסניף. הסניפים הראשונים ייפתחו בערים קריית אונו, בצומת סביון, ובעיר רחובות, כאשר התכנון הוא לפתוח כ-8 סניפים עד סוף שנת 2024, בירושלים, רעננה, חיפה ובערים נוספות ברחבי הארץ.

ההמבורגר של "מי מה מו" עשוי מ-100% בשר בקר טרי, כאשר הכל נעשה במקום ברמת טריות מקסימלית החל מטחינת הבשר ועד טבילת הקציצה ברטבים עסיסיים תוצרת בית, שנרקחו במיוחד עבור הרשת. התפריט כולל גם מנת קריספי צ'יקן ותוספת של צ'יפס טרי וביתי. כל סניפי הרשת עתידים להיות כשרים.

צ

צ'יפס צילום: shutterstock

גלעד אלמוג וניר אדרי, בעלי הרשת: "אנחנו גאים להשיק בשורה חדשה. רשת המבורגרים עם מנת דגל ייחודית שמקפיצה את טעם קציצת הבשר שכולנו אוהבים. במהלך 18 חודשים פיתחנו והשקענו שעות רבות על מנת לייצר ללקוח את חווית האירוח הכי טרנדית ועכשווית במסעדה וגם במשלוחים. בנינו קונספט ייחודי וממוקד לזכיינים הכולל מודל נגיש, סניפים בפריים לוקיישנים וליווי שוטף לאורך כל הדרך עם אנשי המקצוע המובילים בענף".

גלעד אלמוג וניר אדרי

גלעד אלמוג וניר אדרי צילום: יחצ