חדש על המדף לא לשכוח לסרוק את הקוד: הקפה החדש של עלית יוציא אתכם מהבית

לראשונה לכבוד עונת החגים, קפה טורקי עלית במהדורה מיוחדת עם אריזות חג מעוצבות בנופים ישראליים ומסלולי טיול לכל המשפחה והחברים. סרקו את הברקוד וגלו מסלולים חדשים

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/23 12:06 כז באלול התשפג

לא לשכוח לסרוק את הקוד: הקפה החדש של עלית יוציא אתכם מהבית
מסלולי טיול מחכים לכם על אריזות הקפה, צילום: Hadas Parush/Flash90

חגי תשרי הבאים עלינו לטובה הם גם הזדמנות מצוינת לתור את שבילי הארץ. את המהדורה המיוחדת של קפה טורקי הל תוכלו לטעום לראשונה במהלך הטיול המשפחתי בחול המועד, או אפילו בסתם בוקר שקט וקריר בסוכה הקטנה.

קפה טורקי עלית מקבוצת שטראוס משיק לראשונה חוויה לחגים לכל המשפחה והחברים המשלבת קפה, נופים וטיולים בכל רחבי הארץ. טורקי יוצא במהדורה מוגבלת עם אריזות חג של טורקי הל 100 ג' וטורקי הל 160 ג', המעוצבות עם תמונות של נופים ישראליים יפיפיים מרחבי הארץ, וברקוד לסריקה המוביל לעמוד ייעודי עם הצעות למסלולי טיול בחופשת החגים.

על גבי האריזות יודפסו 18 נקודות נוף מושלמות ברחבי הארץ בהן מומלץ לעצור לעצירת קפה ופשוט ליהנות מהנוף. על גבי האריזה מופיע QR קוד שסריקתו מובילה לעמוד ייעודי באתר למטייל המפרט על המסלול שבתמונת האריזה וכן על מסלולים נוספים, ומאפשר לקבל פרטים על ההגעה לנקודה המושלמת לפק"ל. המהלך כולל גם שת"פ עם אתר "למטייל", במסגרתו יצא טיול למשפחות וצעירים לאחת הנקודות הקפה המופיעות על האריזות.

  • משקל: 100 גרם /160 גרם
  • כשרות: בד"ץ העדה החרדית
  • תוקף: כחצי שנה
  • אלרגנים: אין

צילום: סטודיו שטראוס