חדש על המדף ליצ'י-פסיפלורה: השילוב המרענן לקיץ מסדרת Zero Green של Fuze-tea

מותג Fuze-tea משיק משקה חדש בסדרת Zero Green , בטעם מרענן של ליצ'י-פסיפלורה | כל הפרטים על המוצר החדש

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/23 15:21 כח באב התשפג

ליצ'י-פסיפלורה: השילוב המרענן לקיץ מסדרת Zero Green של Fuze-tea
פיוז טי, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

מותג התה הקר הבינלאומי Fuze-tea משיק משקה חדש בסדרת Zero Green , בטעם מרענן של ליצ'י-פסיפלורה. הטעם החדש מצטרף למשפחת הטעמים בסדרת ה-Zero ויימכר לצרכן לצד טעמים נוספים ומוכרים בסדרה: אפרסק ואננס.

כל משקאות Fuze-Tea מבוססים על שילוב של טעמי פירות מרעננים ומפנקים לקיץ ביחד עם תמציות תה אמיתי שחור או ירוק, המכילים נוגדי חמצון טבעיים וללא חומרים משמרים או צבעי מאכל מלאכותיים.

הרחבת סדרת Fuze-tea Zero תאפשר לבחור משקה ממגוון הטעמים ומגיעה על רקע הגברת המודעות של הצרכנים וחיפוש אחר מוצרים שאינם מכילים סוכר ללא התפשרות על הטעם. מוצרי Fuze-tea Zero נחשבים לשחקן הצומח בקטגוריית המשקאות ללא סוכר, וכוללים מספר טעמים: Zero Fuze-tea בטעם אפרסק, Fuze-tea Zero Green בטעם אננס.

פיוז טי ליצ

פיוז טי ליצ'י פסיפלורה צילום: פיוז טי

אורלי גוליברודסקי, מנהלת השיווק של Fuze-Tea מוסרת: "אנו שמחים להמשיך ולרגש את הצרכנים עם טעמים מפתיעים ומרעננים במותג Fuze-Tea ולהביא חדשנויות למותג בקטגוריית ה- Zero, האהובה כל כך על ידי הצרכן הישראלי".

Fuze-Tea Zero green בטעם ליצ'י פסיפלורה יושק בבקבוקי 1.5 ליטר ובבקבוקים אישיים של 500 מ"ל. המוצרים יהיו זמינים החל מאמצע אוגוסט ברשתות השיווק, בחנויות פרטיות, ובמגוון חנויות נוחות ומזון מהיר.

אודות Fuze-tea

-Fuze-tea הוא המותג המוביל בקטגוריית התה הקר בארץ, שמופק מתמציות תה טבעיות המכילות נוגדי חמצון טבעיים ומשווק לצרכן במגוון טעמים שונים: בטעם אפרסק, בטעם מנגו-אננס, בטעם ענבים, פיוז-טי 19 קל' בטעם לימונענע, Fuze-tea Zero בטעם אפרסק, Fuze-tea Zero Green בטעם אננס ועכשיו גםFuze-Tea Zero Green בטעם ליצ'י-פסיפלורה, במגוון אריזות.