חדש על המדף עוד אחד לאוסף: מילקי TRIO בטעם פיסטוק

מוצר חדש שמצטרף ל- TRIO דאבל שוקולד - מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד, וקצפת. המעדן החדש כולל שכבת פודינג עשירה בטעם שוקולד לבן, שכבת מוס מפנקת בטעם פיסטוק והקצפת האהובה של מילקי

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/23 10:44 טז באב התשפג

עוד אחד לאוסף: מילקי TRIO בטעם פיסטוק
מילקי בטעם פיסטוק, צילום: סטודיו שטראוס

קשה לזכור מתי פרץ מותג הפיסטוק לחיינו באופן רשמי, ונראה שבינתיים הטרנד לא מפסיק. אחרי טירוף הקרנץ', השוקו והקינוחים בטעם פיסטוק, הגיע זמנו של המילקי לשנות צורה. מותג המעדנים האהוב של שטראוס משיק את "מילקי TRIOפיסטוק" מוצר חדש שמצטרף ל- TRIO דאבל שוקולד - מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד, וקצפת. המעדן החדש כולל שכבת פודינג עשירה בטעם שוקולד לבן, שכבת מוס מפנקת בטעם פיסטוק ולמעלה הקצפת האהובה של מילקי. שלושת השכבות במרקמים השונים - יוצרות יחד ביס עשיר ומפנק.

מילקי בטעם פיסטוק

מילקי בטעם פיסטוק צילום: סטודיו שטראוס

לירז סופרין, מנהל שיווק מחלבות שטראוס, הסביר: "לכל אחת ואחד יש את 'טקס המילקי' שלהם: להתחיל מהקצפת, מהשוקולד, או אפילו לערבב. מילקי TRIO משנה את חוקי המשחק עם הביס המושלם שמכיל שלוש שכבות מפנקות בכל כפית. לצד מילקי Trio דאבל שוקולד שהתקבל בהתלהבות על ידי הצרכנים, אנחנו משיקים את מילקי Trio פיסטוק, טעם שמתחזק מאוד בעולם ובארץ בשנתיים האחרונות. סדרת מילקי TRIO מציעה לצרכנים שילוב של טעמים ומרקמים, שביחד עם הקצפת האהובה של מילקי יוצרים חוויה חדשה מהמותג האייקוני". משקל: 100 גרם. כשרות: רובין. אלרגנים: מכיל חלב. זמין לרכישה ברשתות השיווק.