צעד אחר צעד: כך תארגנו פיקניק זוגי מושלם

ט"ו באב זו הזדמנות מצוינת לצאת יחד לפיקניק רומנטי. הכנו בשבילכם מדריך מפורט להכנת הפיקניק הזוגי המושלם, עם כל הטיפים הכי חשובים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/23 12:34 טו באב התשפג

צעד אחר צעד: כך תארגנו פיקניק זוגי מושלם
צילום: shutterstock

1. יין

ליין יש מקום של כבוד בכל פיקניק רומנטי, וחשוב לבחור אותו בקפידה - הטעם שתבחרו, הסוג ואפילו הצבע ישפיעו על האווירה שהפיקניק שלכם יקבל. אם בחרתם בארוחה מתוקה הכוללת קינוחים או לחם בריוש, על היין לתת את הניגוד ולא להיות מתוק בעצמו. בחרו ביין לבן, עדין, לא מבעבע. אם הארוחה כוללת גבינות מלוחות ושמנות, תוכלו לשלב יין מתוק וחמצמץ, אדום או רוזה. אתם יכולים להתייעץ עם חבר שמבין ביינות, אבל אל תדלגו על השלב הזה.

צילום: shutterstock

2. גבינות

הארוחה שלכם בפיקניק מורכבת בעיקר מהגבינות שתביאו, ולכן עליכם להשקיע בהן. חשוב לזכור: זו לא הכמות, זו האיכות. אתם בסך הכל שני אנשים ולכן אין סיבה להפריז בגבינות. מצד שני, מומלץ לבחור באלו האיכותיות ולוותר על קוטג' וגבינה צהובה, הכל תלוי כמובן בטעמים האהובים עליכם. בחרו את הגבינות שלכם מהמעדנייה ולא מהמארזים הסגורים בסופר.

צילום: shutterstock

3. לחמים

לצד הגבינות, חייבים כמובן לחם. תוכלו למצוא בכל מאפייה קרובה לביתכם מגוון רחב של מאפים. מומלץ לבחור בלחם מחמצת, דגנים, או סוג יוקרתי אחר שישדרג את הפיקניק שלכם.

4. קינוחים ונשנושים

בשום אופן אל תוותרו על קינוחים ונשנושים. זו יכולה להיות עוגת בראוניז חתוכה לקוביות, מגש פירות עם מלון ואבטיח, אשכולי ענבים, דונאטס או קערת תותים. אחרי שתסיימו את הארוחה שלכם, הנשנושים ישדרגו את החוויה שלכם ויעניקו סיום מתוק לפיקניק. מלבד זאת, כל תוספת תשדרג את המארז שלכם.

5. עיצוב

בסופו של דבר, החלק הכי חשוב בפיקניק הוא העיצוב. ההגשה שלכם תשפיע על הצורה שבה הפיקניק יראה בסופו של דבר. תדאגו לשמיכה יפה שתוכלו לפרוש עליה את הדברים, כלי עץ מעוצבים, סכו"ם אלגנטי ופרחים לקישוט. אם יש לכם גם סלסלת פיקניק זה ללא ספק ישדרג את החוויה.

צילום: shutterstock