חדש על המדף המהדורה החדשה של קינדר הולכת לשגע את המגזר

סדרה חדשה של קינדר ג'וי מציעה בובות הפתעה של סדרת הספרים והסרטים האהובה, הארי פוטר, לצד מגוון אביזרים לילדים: סימניות, קישוט לעפרונות, צמידים ועוד

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 19/07/23 13:43 א באב התשפג

המהדורה החדשה של קינדר הולכת לשגע את המגזר
צילום: shutterstock

בעבר פורסם כי סדרת ספרי "הארי פוטר" היא הסדרה הנמכרת ביותר בעולם אחרי התנ"ך. ואולי נדמה שאין קשר בין השניים, אך קיים קשר ברור: שניהם אהובים על המגזר הדתי. לא ברור מה בדיוק סוד הקסם של הארי פוטר, מלבד העיסוק עצמו בקסם, שגרם לסדרה להפוך לפופולרית כל כך. גם עשרות שנים אחרי יציאתו לאור של הספר הראשון, ילדים בציבור הדתי ובכלל גדלים על סיפורי הגבורה של הארי, האימה מוולדמורט וההערצה לדמבלדור.

סדרה חדשה של קינדר ג'וי: הארי פוטר ושוקולד

בחברת קינדר ג'וי ידוע למנף את הצלחת הסדרה, ולאחרונה החליטו להשיק סדרת צעצועי מיני פופ מבית הארי פוטר, הנקראת "wizarding world". סדרת קינדר ג'וי מיני פופ הארי פוטר כוללת מגוון רחב של דמויות מוכרות מהארי פוטר, ביניהן 6 מיני פופ של הסטודנטים המוכרים מהוגוורטס ו-6 מיני פופ של המורים. לצד זאת הסדרה כוללת 12 אביזרים המותאמים לגילאי 7-12, ביניהן סימניות הארי פוטר לספרים המשמשות גם כסרגל, קישוט לעפרונות ועטים, סטיקי נוטס, צמידים ועוד.

צילום: פררו

סדרת הקינדר ג'וי משלבת שתי אהבות גדולות של כל ילד בישראל: הארי פוטר ושוקולד. כל בובות המיני פופ והאביזרים הנלווים המגיעים בתוך ביצי קינדר ג'וי ניתנים לסריקה באפליקצית "applaydu&friends". האפליקציה החינמית מיועדת לגילאי 7-12 ומאפשרת לילדים להביע את עצמם ולהיפגש עם בני גילם בעולם הווירטואלי. 

צילום: פררו

מחיר: 15.90 שקלים לשלישייה, 6.90 לבודד.

כשרות: בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל, חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות.