גאווה: מנת השף הכשרה זכתה בתחרות הירושלמית

במסגרת חגיגות מאה שנה לשוק מחנה יהודה נערכה תחרות "מנת המאה". המנה הזוכה היא של מסעדת השף הכשרה, של השף זכאי חוג'ה, "כבוד גדול עבורי להיות ברשימה עם השפים המטורפים של ירושלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/23 15:04 יד בתמוז התשפג

גאווה: מנת השף הכשרה זכתה בתחרות הירושלמית
רביולי במיה, צילום: רון ירקוני יחסי ציבור

שוק מחנה יהודה התחיל אתמול (א') את חגיגות מאה שנה להיווסדו. במסגרת החגיגות הפעיל השוק מגוון אירועים אליהם נהרו אלפי תושבי העיר. במהלך הערב התקיימה תחרות "מנת המאה" של שוק מחנה יהודה, בה השתתפו השפים והמסעדנים של השוק ושפטו  השפים שלום קדוש, קרן קדוש ומאיה דרין. המנה שזכתה במקום הראשון היא "רביולי במיה" של השף זכאי חוג'ה, שף מסעדת ג'קו סטריט הכשרה.

המנה של מסעדת "ג'קו סטריט" זכתה במנת המאה

השף הזוכה, זכאי חוג'ה, התרגש מהזכייה המרגשת, "מודה לחבר השופטים על הבחירה במנה שלי למנת המאה", אמר, "חשבתי לשלב את כל מה שיש לשוק להציע בין אם זה בעונתיות של השוק, הנוסטלגיה, שמתבטאת במרק והמילוי של הרביולי, או שיפודי הבמיה והשוק אווז. כבוד גדול עבורי להיות ברשימה עם השפים המטורפים של ירושלים ובכלל לעמוד מול שלום קדוש ושאר השופטים."

במסגרת יומו הראשון של החגיגות התקיימו אמש עשרות אירועי תרבות לכל המשפחה ובכל רחבי השוק, בבמות הגג, במרפסות, בשוק הגרוזיני, העיראקי ובבית עיני. לאורך כל הערב הוקרן קליפ מרגש המסכם 100 שנים של השוק ב-100 שניות, וכלל בתוכו רגעי שוק בולטים, מרגשים ומיוחדים. 

שוק מחנה יהודה

שוק מחנה יהודה צילום: רון ירקוני יחסי ציבור

שף זכאי חוג

שף זכאי חוג'ה צילום: רון ירקוני יחסי ציבור