תכנית הבישול המיתולוגית של חיים כהן חוזרת

תאגיד השידור הישראלי יוצא בקול קורא להגשת הצעות להפקה מחודשת של התוכנית "שום, פלפל ושמן זית" עם השף חיים כהן עבור כאן 11: "הפכתי להיות בן משפחה כמעט בכל בית בישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/23 10:55 יג בתמוז התשפג

תכנית הבישול המיתולוגית של חיים כהן חוזרת
חיים כהן בתוכניתו המיתולוגית , צילום: תאגיד השידור הציבורי

תוכנית הטלוויזיה הראשונה בישראל שהוקדשה כל כולה לבישול הייתה "שום, פלפל ושמן זית" בהגשתו של השף חיים כהן. עשרות שנים לאחר שהחלו שידוריה באמצע שנות התשעים, קול קורא מקוון באתר תאגיד השידור הציבורי שפורסם הבוקר (א') מחפש הצעות להפקה מחודשת של התוכנית המיתולוגית. 

התוכנית שודרה מדי שישי בערב ואירחה את מיטב השפים בתחילת דרכם וכן סלבריטאים, אמנים, אנשי רוח ופוליטיקאים, ששוחחו על תרבות אוכל. הסדרה שודרה לראשונה בספטמבר 1997, בהנחיית אילת לטוביץ' וגיל חובב ובעריכת אילון גוייטין, הוגה התכנית.

צילום: תאגיד השידור הציבורי

צילומי התוכנית החדשה יתחילו בחורף הקרוב 

באוקטובר 1999 החל להנחותה השף חיים כהן, שעשה בה את צעדיו הראשונים המשמעותיים בעולם הטלוויזיה. התוכנית שודרה לסירוגין עד שנת 2016, עם סגירת רשות השידור. התוכנית החדשה, שתחל להצטלם בחורף הקרוב, תשודר בימי שישי ותהייה גרסה עדכנית לתוכנית המיתולוגית. 

השף חיים כהן מסר: "שום פלפל ושמן זית הייתה התוכנית שהפכה אותי לבן משפחה כמעט בכל בית בישראל, לחזור לתוכנית הזאת זה חלום של שנים שמתגשם". את הקול הקורא והתקנון להצעות ניתן למצוא באתר כאן. להלן קישור לקול קורא: את ההצעות ניתן לשלוח החל ב-29/6/2023 ועד ל-23/7/2023 בשעה 23:59.