אלו הטעמים החדשים של רשת הגלידריות המוכרת

רשת הגלידריות "גולדה", שסניפיה פרוסים בכל רחבי הארץ, הודיעה כי לכבוד הקיץ היא משיקה שלושה טעמי גלידה חדשים ומרעננים - עם פירות יער, גבינה, תות וקראמבל

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/23 16:47 יט בסיון התשפג

אלו הטעמים החדשים של רשת הגלידריות המוכרת
טעמים חדשים לגלידה גולדה, צילום: אמיר מנחם my social

סניפי רשת הגלידריות הישראלית "גולדה" שפזורים בכל רחבי הארץ, מתחדשים לקראת הקיץ בתוספת טעימה במיוחד: רשת "גולדה" הודיעה כי היא משיקה שלושה טעמי קראמבל חדשים ומרעננים לרגל הקיץ בהשראת פרות עונתיים, בשילוב טעמי הגלידה הפופולריים.

"שברי עוגיות פריכות וקראנצ'יות בשילוב טעמי השמנת הפופולריים"

גלידה גולדה

גלידה גולדה צילום: אמיר מנחם my social

"גלידת הקראמבל החדשה מגיעה בשלושה טעמים אהובים, עוגת גבינה פירות יער קראמבל חמאה, מסקרפונה תות עם קראמבל תות וקרם ברולה קראמבל פיסטוק", סיפרו מטעם רשת הגלידריות. "הטעמים החדשים עשויים מתערובת של שברי עוגיות פריכות וקראנצ'יות בשילוב טעמי השמנת הפופולריים שלנו, השילוב של הגלידה והקראמבל יחד יוצרים שכבות של מרקמים טעימים, מענגים ומפתיעים" יש לציין, כי את טעמי הקראמבל החדשים ניתן להשיג בסניפי הגלידריה ובאפליקציית המשלוחים של גולדה בלבד.

נזכיר כי הרשת מונה כ-130 סניפים בפריסה ארצית, החל מקריית שמונה ועד אילת. לרשת יש סניפים כשרים ושאינם כשרים, ואפילו סניפי מהדרין: כזכור, "גולדה" פתחה בשנה החולפת גם סניפי מהדרין חדשים סניף המהדרין הראשון של גולדה שוכן בעיר בית שמש, בה יש ריכוז גבוה של דתיים וחרדים.

גלידה גולדה

גלידה גולדה צילום: אמיר מנחם my social