חדש על המדף טירוף הקראנץ' חוזר: נחשף הטעם החדש של הגלידה הפופולרית

גלידות נסטלה משיקה את קראנץ' קורנפלקס, גלידה חדשה בציפוי שוקולד לבן ועם ליבת קורנפלקס. הטעם החדש הוצע ונבחר על ידי חברי קהילת הפייסבוק, שהצביעו עבור הטעמים החדשים

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 16/05/23 15:52 כה באייר התשפג

טירוף הקראנץ' חוזר: נחשף הטעם החדש של הגלידה הפופולרית
צילום: אסם נסטלה

שנה חלפה מאז התוודענו לטירוף הקראנץ' פיסטוק שכבש את הקהל הישראלי, והיום (ג') הודיעה חברת נסטלה על השקת טעם חדש תחת המותג קראנץ' (Crunch), שהוצע ונבחר על ידי חברי קבוצת הפייסבוק "רעבים ברעבך". הטעם הנבחר הוא קראנץ' קורנפלקס, וכפי שכתוב על האריזה, "בטעם החלב של הקורנפלקס". 

כך הגולשים בחרו את הטעמים החדשים 

בעיצומו של טרנד הקראנץ' פיסטוק שסחף את המדינה, החליטו בגלידות נסטלה לצאת בשיתוף פעולה עם קהילת הפודיז, והפעם ביקשו מהגולשים להציע את הטעם שבעיניהם יהיה הטעם הבא שיכבוש את ישראל. לאחר אלפי תגובות והצעות לטעמים, נבחרו חמישה טעמים מעניינים ומגוונים.

בשלב השני, התבקשו חברי הקהילה לדרג מבין חמשת הטעמים הנבחרים את שלושת הטעמים הפיינליסטים. גם הפעם זכה הפוסט לאלפי תגובות והצבעות ולאחר ניתוח של כלל ההצבעות, נבחרו שלושת הטעמים שהגיעו לגמר - קרם ברולה, אלפחורס וקורנפלקס.

המוצר החדש

המוצר החדש צילום: אסם נסטלה

קראנץ' קורנפלקס: בציפוי שוקולד לבן ועם ליבת קורנפלקס

לגמר החגיגי הוזמנו עשרות מחברי קהילת "רעבים ברעבך" ומנהלי הקהילה. כל אחד מהם זכה לטעום בפעם הראשונה את שלושת הטעמים ולדרג אותם באופן אנונימי. לאחר שקלול הנתונים, הגיעו בגלידות נסטלה להחלטה הסופית להשיק את קראנץ' קורנפלקס אשר קיבל את מירב התגובות החיוביות. קראנץ' קורנפלקס היא גלידה בטעם קורנפלקס בציפוי שוקולד לבן ועם ליבת קורנפלקס.

לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטה הסבירה את המהלך: "לפני שנה וחצי החלטנו לדייק את האסטרטגיה השיווקית שלנו בגלידות נסטלה וללכת לכיוון שקראנו לו 'שיווק קרוב'. שמנו לעצמנו מטרה, להעלות משמעותית את איכות השיח שלנו עם הלקוחות שלנו ולהעמיק את החיבור הרגשי. לא עוד פמפום מסרים חד כיווני אלא שיח דו כיווני, פתוח ואותנטי. שיח שחלק מתוצריו הם מהדורות מיוחדות לקראנץ' כמו הפיסטוק והקורנפלקס. אני בטוחה שגם קראנץ' קורנפלקס יהפוך לטעם מאוד נחשק ואהוב בקיץ 2023".