חדש על המדף אתם עדיין יכולים לערבב: טעמים חדשים למילקי

טעם חדש למילקי, עם 3 שכבות מפנקות של פודינג, מוס וקצפת. בסדרה שני טעמים: מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד, וקצפת ומעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד לבן, מוס בטעם תותים וקצפת

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/23 14:28 יג באייר התשפג

אתם עדיין יכולים לערבב: טעמים חדשים למילקי
צילום: סטודיו שטראוס

מילקי TRIO: מילקי מבית שטראוס, מותג המעדנים האהוב בישראל, משיק את "מילקי TRIO" - סדרה חדשה עם שלוש שכבות מפנקות. המעדן החדש כולל שכבת פודינג עשירה, שכבת מוס מפנק ולמעלה הקצפת האהובה של מילקי. שלושת השכבות במרקמים שונים - יוצרות יחד ביס עשיר ומפנק.

בסדרה שני טעמים -  מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד, וקצפת ומעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד לבן, מוס בטעם תותים וקצפת.

לירז סופרין, מנהל שיווק מחלבות שטראוס הסבירהלכל אחת ואחד יש את 'טקס המילקי' שלה/שלו: יש שאוהבים להתחיל מהקצפת, יש המתחילים מהשוקולד ויש את 'המערבבים'! מילקי TRIO משנה את חוקי המשחק עם הביס המושלם שמכיל שלוש שכבות מפנקות בכל כפית".

צילום: סטודיו שטראוס

עוד הוסיפה כי הסדרה החדשה מיוצרת במכונה חדשה שהוכנסה למחלבת שטראוס לפני כשנה, "ומאפשרת לנו להציע לצרכנים חדשנות מוצרית מפנקת במיוחד. סדרת מילקי TRIO מציעה לצרכנים שילוב של טעמים ומרקמים, שביחד עם הקצפת האהובה של מילקי יוצרים חוויה חדשה מהמותג האייקוני. הסדרה החדשה צפויה להתרחב בהמשך עם טעמים נוספים".

35% נתח שוק בקטיגורית המעדנים

על פי נתוני החברה, שטראוס מובילה את קטגורית המעדנים עם 70% נתח שוק, ומילקי הוא מותג הדגל, עם למעלה מ-35% נתח שוק – המותג הגדול והמוביל בעולם המעדנים. מילקי מאופיין בחדשנות מוצרית ובגיוון, והשיק למעלה מ-100 טעמים ממועד השקתו בשנת 1979.

משקל: 100 גרם. כשרות: רובין. אלרגנים: מכיל חלב. זמין לרכישה ברשתות השיווק.