"פגיעה חמורה": הוופלים בטעם לימון עוררו סערה - עלית הרגיעה

מוצרי "עלית" חזרו בזה אחר זה למדפים, אך קבוצת פייסבוק של אוהבי ופל לימון הבחינה כי הוופל האהוב טרם חזר. הדבר עורר מהומה ברשת, ובעלית מיהרו להגיב בטוויטר ולהרגיע את הרוחות

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/23 11:05 יב באייר התשפג

"פגיעה חמורה": הוופלים בטעם לימון עוררו סערה - עלית הרגיעה
צילום: shutterstock

העולם מתחלק לשניים: אנשים שאוהבים וופל לימון, וכאלו שלא יכולים לסבול. מסתבר שאלו שאוהבים לא רק אוהבים, אלא ממש ממש אוהבים. תעיד על כך קבוצת הפייסבוק "ופל לימון - בחירה מושכלת", המהללת את הוופלים החמוצים בפוסטים ובדיחות משותפות. מאז החלו לחזור מוצרי "עלית" למדפים, הבחינו חברי הקבוצה כי הוופלים האהובים לא חזרו למדפים.

"נודע לי לתדהמתי כי אין בכוונת קבוצת שטראוס להמשיך ולייצר את וופל הלימון"

"נודע לי לתדהמתי כי אין בכוונת קבוצת שטראוס להמשיך ולייצר את וופל הלימון", כתב אחד מחברי הקבוצה בזעזוע, "זוהי פגיעה חמורה בזכויות הפרט ובחירותו, אל נא תהפכו אותי ואת שכמותי לאזרחים סוג ב'". חבריו לאהבת הוופלים הסכימו והצטרפו למחאותיו והאירוע הפך לסערה.

עלית הגיבה: "חזרו למדפים לפני כשבוע"

חברת השוקולדים "עלית" מטעם "שטראוס" שמה לב למחאה המתחוללת ברשת, ומיהרה להגיב בחשבון הטוויטר שלה. "בלי לצאת חמוצים", צייצה החברה, "רק רצינו לעדכן שבפלות לימון (ופלים ארוכים בטעם לימון של עלית) חזרו למדפים לפני כשבוע". ההודעה הרגיעה את מעריצי הוופלים, שדהרו לחנויות כדי להשיג את החבילות המדוברות.