חדש על המדף מסי חוזר לככב על אריזת החטיף האהוב

חברת שטראוס משיקה מהדורה מוגבלת של חטיף תפוצ'יפס בכיכובו של אגדת הכדורגל מסי על האריזה, וגם סדרת פרימיום של שמני זית, המתאימים לשימושים שונים ויחודיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/23 14:04 יא באייר התשפג

מסי חוזר לככב על אריזת החטיף האהוב
צילום: shutterstock

תפוצ'יפס, חטיפי תפוחי האדמה הפופולריים של עלית, משיקים בישראל את החטיף האהוב באריזה חדשה: תפוצ'יפס WAVY MESSI. שחקן הכדורגל מסי, שזכה ב-7 כדורי זהב ו-6 נעלי זהב, שנחשב לאחד השחקנים הטובים ביותר בעולם, עושה קאמבק לאחר כעשור ויופיע שוב על אריזות התפוצ'יפס.

מדובר במהדורה מיוחדת שבה חטיף השדה המוביל פוגש את שחקן השדה המוביל, וכך תוכלו להנות מחטיף צ'יפס שמגיע במרקם קראנצ'י ובחיתוך גלי, יחד עם מסי. המוצר ללא גלוטן וללא צבעי מאכל וחומרים משמרים. 

צילום: סטודיו שטראוס

שלושה שמני זית איכותיים

בנוסף לתפוצ'יפס, יד מרדכי מטעם שטראוס, משיק לראשונה סדרת פרימיום, במהדורה מוגבלת ומיוחדת של שמני זית איכותיים העשויים משלושה זני זיתים מיוחדים שגדלו בכרמים ישראלים. הסדרה החדשה, שתימכר באריזות פח מעוצבות, יוצרה במיוחד עבור חובבי הקולינריה. כל סוג שמן מעניק חוויית טעם ייחודית ועוצמתית.

שמן זית מזן סורי: בולט בחריפות ובמרירות גבוהה ובארומה פירותית מובהקת, לאוהבי שמן זית בטעם אותנטי, מודגש וחזק. מתאים לחומוס, לאבנה, סלטים בטעם שמן מודגש ולמאכלים בבישול ארוך.

שמן זית מזן קורנייקי: מאופיין במרירות וחריפות בינונית ומאוזנת, ניחוח עשבוני ירקרק מודגש וארומה מתקתקה. מתאים לסלטים ומנות על בסיס ירקות ירוקים ומדגיש טעמים של בשר ודגים. 

שמן זית מזן ארבוסנה: מאופיין בטעם עדין בעל גוון אגוזי המשלב פירותיות מתקתקה עם ניחוח ירוק רענן וסיומת חריפות קלה.  מתאים לתיבול עדין, אפיית מאפים מתוקים.

צילום: סטודיו שטראוס