חדש על המדף כל השוקולדים שאתם הכי אוהבים בקופסה אחת

שיתוף פעולה של "עלית" ו"sweetweet" הוליד ערכת סוויטבוקס מפנקת הכוללת את כל הממתקים האהובים של המותג הוותיק, והכל במהדורה מיוחדת לרגל יום העצמאות

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/23 16:55 ג באייר התשפג

כל השוקולדים שאתם הכי אוהבים בקופסה אחת
צילום: Sweetweet

לרגל יום העצמאות, "עלית" ומותג "Sweetweet" השיקו יחד לראשונה מהדורה מוגבלת של סוויטבוקס מפנק וייחודי תחת המסר הישראלי "תרגישו חופשי לחגוג עצמאות". הקונספט השיווקי שנבחר חוגג את המגוון העשיר והחופש שבמותגי עלית: משוקולד פרה, דרך טורטית ועד פסק זמן, כל מותגי עלית נולדו, גדלו והתעצבו בדמות החברה והמציאות הישראלית, וכל הצרכנים חופשיים להתחבר אליהם באיזה אופן שיבחרו.

סוויטבוקס המכיל את כל הממתקים האהובים של עלית

בנוסף למגוון ממתקי עלית, הסוויטבוקס כולל גם הפתעות מעוצבות ונוסטלגיות במיוחד. קופסת המתוקים מוצעת כמהדורה מוגבלת ליום העצמאות וזמינה לרכישה החל מהיום (א') במשלוח בכל רחבי הארץ דרך אתר sweetweet. באתר מתקיימת גם פעילות גולשים שמאפשרת למשתתפים לזכות בחבילת תעופה זוגית ל-FLYBOX. כמו כן, המארז זמין לרכישה דרך יישומון Wolt.

הסוויטבוקס "תרגישו חופשי" מכיל מגוון רחב של השוקולדים האהובים של "עלית": פסק זמן, טעמי, מקופלת, טוויסט, פופקורן מתוק, שקית משפחתית טורטית, שוקולד פרה, ספלנדיד צ'אנקס, עד חצות, רבע לשבע, מיני פינוקיות ושוקולית.

מחיר הסוויטבוקס: 85 שקלים. שימו לב לאלרגנים.