שניצל בציפוי קורנפלקס וחצ'פורי בפיתה: כך תסיימו את החמץ

רגע לפני שפסח מגיע, זה הזמן לסיים את החמץ שנשאר בבית ולעשות שילובי מאכלים מפתיעים. אספנו בשבילכם שישה רעיונות מקוריים כמו שניצל מצופה בקורנפלקס ופתיתים עם אטריות

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 03/04/23 11:33 יב בניסן התשפג

שניצל בציפוי קורנפלקס וחצ'פורי בפיתה: כך תסיימו את החמץ
צילום: shutterstock

רגע לפני פסח אנחנו מגלים שנשאר לנו הרבה חמץ בבית. חוץ ממה שאפשר למכור, יש הרבה מצרכים שעלולים להיזרק, וחבל. אספנו בשבילכם שילובי מאכלים שתוכלו להכין מהחמץ שנשאר לכם ולהפתיע את כל המשפחה עם מתכונים מעניינים ומרעננים.

שניצל בציפוי קורנפלקס/שקדי מרק

הרבה פעמים נשארים לנו נשנושים כמו קורנפלקס, שקדי מרק או חטיפים שאנחנו לא רוצים לאכול סתם. הפיתרון האידיאלי הוא לטחון את הקורנפלקס או שקדי המרק ולהשתמש בהם כפירורי לחם לשניצל טעים ומפתיע שיעזור לכם לסיים את החמץ.

צילום: shutterstock

בוריק/חצ'פורי בתוך פיתה

כמעט לכולם נשארות שקיות פיתות במקפיא עד רגע לפני החג. לא משנה כמה סנדוויצ'ים ננסה להכין, אנחנו לא יודעים איך לסיים אותן. במקום עוד ממרח רגיל, באמצעות ביצה אחת וקצת גבינה שנשארה אתם יכולים להפוך את הפיתה שלכם לבוריק או חצ'פורי מפנק.

צילום: shutterstock

צ'יפס בירה

צ'יפס הוא אמנם המאכל האידיאלי לפסח, אבל יכול להיות גם פיתרון לכל הבירה שנשארה לכם. לפני שאתם מטגנים את תפוחי האדמה, תשרו אותם במשך כמה שעות בבירה. הצ'יפס שלכם יצא קריספי הרבה יותר, ועל הדרך תעשו שימוש בבירה לפני שאתם זורקים אותה.

צילום: shutterstock

טופו מצופה ביסלי

אם אתם אשכנזים ולא אוכלים קטניות, גם טופו הוא בעיה עבורכם בפסח. שילוב בין טופו לביסלי יכול לפתור לכם שתי בעיות. הדרך האידיאלית להכין טופו בטמפורה היא לצפות אותו קודם כל בקמח (שיעזור לכם להיפטר גם ממנו), לטבול בביצה ולצפות בביסלי מפורר. 

צילום: shutterstock

פתיתים עם אטריות

פתיתים ואטריות הם שני מצרכים שכמעט תמיד נשארים עד הרגע האחרון, ושניהם חמץ גמור. במקום להכין סירים שונים ולהעמיס בהרבה סוגים של אוכל, אתם יכולים לעשות מיקס בין הפתיתים לאטריות. אם מדובר באטריות קטנות, טגנו אותם במשך כמה דקות ורק אז תוסיפו את הפתיתים והמים. 

צילום: shutterstock

דייסת סולת וגרנולה

אם נשאר לכם הרבה סולת אתם לא חייבים לרוץ להכין קוסקוס. אפשר לסיים את הכל עם דייסה חמה ומפנקת, ולזרוק פנימה גם את הגרנולה שנשארה לכם בבית. כך תיפטרו משני מצרכים ביחד בקלות ובצורה בריאה.

צילום: shutterstock