חדש על המדף מעולה לקפה: סדרת משקאות חלב פרווה

אלפרו, מותג תחליפי החלב המוביל באירופה, משיק סדרת משקאות שתימכר במקרר: הסדרה כוללת משקה על בסיס שקדים ומשקה על בסיס שיבולת שועל

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/23 12:27 כא באדר התשפג

מעולה לקפה: סדרת משקאות חלב פרווה
אלפרו שקדים, צילום: סטודיו שטראוס

אלפרו, מותג תחליפי החלב המוביל באירופה, המשווק על-ידי מחלבות שטראוס, משיק סדרה חדשה של משקאות תחליפי חלב שתימכר במקרר. הסדרה כוללת משקה על בסיס שקדים ומשקה על בסיס שיבולת שועל המועשרים בסידן ובוויטמינים.

המתכון לסדרה החדשה של אלפרו מותאם לטעם הישראלי, כאשר המוצרים החדשים מתאימים להקצפה ו/או להוספה לקפה, שהינו השימוש העיקרי של משקאות תחליפי חלב. כמו כן, המוצרים מתאימים להכנת שייקים מרעננים, לשילוב במנות הכוללות דגנים, ואף לשתייה ישר מהכוס.

לירז סופרין, מנהל שיווק מחלבות שטראוס: "צריכת משקאות תחליפי החלב בישראל הולכת וגדלה. זו אחת מהקטגוריות הצומחות ביותר במקרר ויותר צרכנים מאמצים מוצרים אלה ומשלבים אותם בתפריט היומי שלהם. אנו גאים להרחיב את היצע המוצרים האיכותיים של אלפרו ובטוחים כי הצרכנים ייהנו מהתאמתם לטעם הישראלי ובמיוחד מכך שהם מעולים להקצפה ולשילוב בקפה!".

אלפרו שיבולת שועל

אלפרו שיבולת שועל צילום: סטודיו שטראוס

על פי נתוני סטורנקסט, קטגוריית תחליפי החלב הינה אחת מהקטגוריות הצומחות בישראל בענף המזון. בשנה האחרונה צמחה ב-14%, כאשר המשקאות מובילים את הצמיחה עם גידול של 15%. שיבולת שועל הוא הבסיס הצומח ביותר והשימוש העיקרי במשקאות תחליפי החלב (כ-80%) הוא לקפה.

תכולה: 1 ליטר. כשרות: רובין. אלרגנים: שקדים: מכיל אגוזים (שקד). עלול להכיל: סויה, אגוזים (לוז). שיבולת שועל: מכיל שיבות שועל – גלוטן. עלול להכיל: אגוזים (שקד), סויה. זמין לרכישה ברשתות השיווק.