קולקציית אוזני המן שאתם מוכרחים לטעום

חג הפורים הבא עלינו לטובה הוא גם הזדמנות נהדרת לאכילה בלתי פוסקת של עוגיות פריכות ונימוחות, עם מילויים נפלאים וגם יצירתיים. קולקציית אוזני המן של מאפיית טאטי וביסקוטי

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/23 16:35 ח באדר התשפג

קולקציית אוזני המן שאתם מוכרחים לטעום
צילום: טאטי

קולקציית אוזני המן קלאסיות בעבודת יד של טאטי

לרגל חג פורים, תשיק טאטי מגוון אוזני המן, טעימות ועשירות עשויות בצק פריך נימוח במגוון מילויים נפלאים: בצק פריך שוקו במילוי שוקולד לבן. בצק פריך במילוי חלווה / פרג / תמרים ואגוזי מלך /אגוזים וקינמון / ריבה ביתית  ושטרויזל. בצק פריך רובי במילוי שוקולד לבן
        
בנוסף, קולקציית עוגיות מסיכה מעוצבות בטעמי שוקולד / וניל במגוון קישוטים ועיטורים בעבודת יד - שדרוג טעים ומפתיע לכל משלוח מנות. מחירים: מארזי אוזני המן 250 גרם 45 שקלים. עוגית מסיכה: 12 שקלים. להזמנות בכל סניפי TATTI. כשרות למהדרין.

פורים בטאטי

פורים בטאטי צילום: דניאל לילה

קולקציית אוזני המן של ביסקוטי

בביסקוטי יציגו השנה אזני המן בעבודת יד מבצק פריך עם טעמי חמאה מושחתים, במגוון מילויים חדשניים ועשירים ובצבעים משמחים כיאה לחג הצבעוני שיהיו תוספת מושלמת למשלוחי מנות מפנקים. את הקולקצייה יצרה הקונדיטורית רוסלה יונה.  

צילום: בועז לביא סטיילינג- ענת לבל

עוגת פרג בביסקוטי

עוגת פרג בביסקוטי צילום: בועז לביא סטיילינג- ענת לבל

בקולקציית חג פורים של ביסקוטי ניתן למצוא חמישה סוגים של אזני המן במארזים חגיגיים של 300 גרם במחיר של 43 שקלים: שוקולד בלגי, פרג הדרים, טחינה פקאן, לואקר, טרופיקנה (שוקולד לבן עם קונפיטורת מנגו). לצד האזניים האהובות, ימכרו בביסקוטי עוגות  מיוחדות לחג הפורים: פרג אגסים ושקדים 118 שקלים. פיננסייר פרג ושוקולד 64 שקלים. את המוצרים ניתן לרכוש בחנות "ביסקוטי" או בהזמנה טלפונית בכל חלקי הארץ. כל מוצרי הקונדיטוריה הם כשרים בהשגחת בד"צ בית יוסף.