מיכל אנסקי השיקה עם אמא שלה מותג שמוכר חמין

שופטת הריאליטי והשפית השיקה השבוע יחד עם אימה מותג ביתי חדש, שמוכר סירים מפנקים של החמין המנחם שכולנו גדלנו עליו, "הסיפור הכי יפה שאני מכירה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/23 11:34 ח באדר התשפג

מיכל אנסקי השיקה עם אמא שלה מותג שמוכר חמין
מיכל אנסקי, צילום: Yonatan Sindel / Flash90

מיכל אנסקי היא שופטת ותיקה בתכנית מאסטר שף, ושפית מצליחה בפני עצמה. את האהבה שלה למטבח היא ירשה מאימה, ממנה גם למדה את יסודות הבישול. השבוע היא השיקה יחד עם אמא שלה מותג חדש, של המאכל הביתי והיהודי, ושיתפה את החוויה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה.

"אוכל נשמה": המותג החדש של האם והבת

"לאוכל יש שורשים", כתבה אנסקי, "ולאוכל החדש, שהולך להחליף את כל מה שאנחנו יודעים ומכירים היום, יש זכות קיום רק בזכות העובדה שהוא מתקיים בזיכרון של מישהו". שופטת הריאליטי הסבירה כי החמין נולד מתוך איסור להדליק אש בשבת, והפך לאחד המאכלים הקבועים בכל שולחן שבת, "הסיפור הכי יפה שאני מכירה". את החמין היא כינתה בתואר "אוכל נשמה". אימה, שהגתה את המתכון, דרשה שהחמין שלה יוכן על ידי מדענים במעבדה, כדי שיבוצע בצורה הטובה ביותר.

המותג החדש, שקיבל את השם "שרינג" (sharing, בעברית: שיתוף), הוא שיתוף פעולה בין השפית המצליחה לאמא שלה, שרי אנסקי. המותג החדש מבית foodies מושתת כולו על טהרת החמין, וסירי החמין העמוסים בכל טוב עתידים להימכר בכל רחבי הארץ, ושואף גם לפרוץ לשאר העולם.