הגולשים נלחצו ו"עלית" הרגיעה: הוופל המיתולוגי יחזור למדף

לאחר הריקול הגדול, בעלית החלו להחזיר את המוצרים למדפים. גולשים ערניים שחיפשו את הוופל המיתולוגי "טוב טעם" חששו כי הוא כבר לא יחזור. לאחר בירור כיפה מודיעים בעלית: "יחזרו במהלך 2023"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 16/01/23 21:16 כג בטבת התשפג

הגולשים נלחצו ו"עלית" הרגיעה: הוופל המיתולוגי יחזור למדף
טוב טעם, יחזור למדפים, צילום: אתר שטראוס

הסירו דאגה מליבכם: לפני מספר חודשים נאלצה עלית להוריד מהמדפים עשרות מהחטיפים שלה עכב הריקול הגדול שעשו למוצריהם. לאחרונה החלו המוצרים לחזור למדפים, אך גולשים ערניים ומודאגים שמו לב לחטיף אחד חסר, הוופל המיתולוגי עם גבעות השוקולד - טוב טעם.

1137879

החשש ברשת מביטול הוופלים המיתולוגיים:

עבור רבים המחסור של הוופל הוותיק לא הפריע יותר מידי, אבל היו כאלה שתהו האם עלית הפסיקו לייצר את הוופל. "תחת מעטה החשאיות של סגירת המפעל, עלית ניצלו את ההזדמנות בשביל לא להחזיר למדפים ולבצע גניזה שקטה למלך הוופלים המצופים, השוקולד ההיסטורי, הוופל היחיד שאפשר למפות טופוגרפית, ופל טוב טעם עם גבעות השוקולד" כתב אחד מהם בטוויטר.

"אפשר להירגע, במהלך 2023 הוופל יחזור למדפים"

במענה לבדיקת אתר כיפה, בעלית הרגיעו את חובבי הוופל והודיעו כי הוא לא ירד מהמדפים: "אנחנו לאט לאט ובהדרגה מחזירים את המוצרים, אפשר להירגע, במהלך 2023 הוופל יחזור למדפים" אמרו לנו בעלית. 

צילום: רבע לשבע

טוב טעם לא לבד, אחרי פרק זמן ממושך, הגרסה הקלאסית של "רבע לשבע" חזרה גם היא למדפים: המוצר מיוצר במפעל "הגביע" שבדרום המייצר את המוצר לאורך כל השנה, בתהליך ייצור זהה, עם אותם הרכיבים. אבל, באופן זמני השוקולד שמשמש לציפוי יגיע ממפעל שוקולד חיצוני לעלית, מתוך שמירה ככל הניתן על פרופיל הטעם האהוב של המוצר. בחברה ציינו כי אין שינוי בכשרות המוצר ובאלרגנים.

שוק עוגיות הפרימיום בישראל מוערך בכ-470 מיליון שקלים בשנה

שירי בירמן-כהן, מנהלת שיווק חטיבת הממתקים של שטראוס מסרה: "אנחנו שמחים לחזור ולהשיק מחדש את חטיף השוקולד המפנק, ולתת לצרכנים שלנו ליהנות מהמוצר המוכר והאהוב, ממש בקרוב נחזור עם מוצרים נוספים וחדשים".