גם טבעוני ולל"ג: צה"ל סיפק מאות אלפי סופגניות

נתוני הסופגניות בצה"ל נחשפות. חיל הלוגיסטיקה סיפק השנה לחיילים מעל ל-300 אלף סופגניות ודאג גם לסופגניות טבעונית וכאלה ללא גלוטן: "בתיאבון וחג שמח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/22 16:29 כח בכסלו התשפג

גם טבעוני ולל"ג: צה"ל סיפק מאות אלפי סופגניות
חיילות צה"ל עם סופגניות. ארכיון, צילום: Gershon Elinson/FLASH90

צה"ל מפנק את החיילים: כמידי שנה בחג החנוכה, נוהגים כל עם ישראל לאכול סופגניות. בעוד אזרחי המדינה יכולים להיכנס לחנות הקרובה לביתם ולקנות את המאפה המטוגן והשמנוני, לחיילי וחיילות צה"ל הצבא בעצמו צריך לדאוג ואכן, כמידי שנה מספקים בצה"ל אלפי סופגניות לחיילים בבסיסים על ידי מרכז ההספקה המטכ"לי של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה.

הפוסט המלא שפרסם צה"ל:

גם סופגניות ללא גלוטן

על פי הנתונים שפורסמו בחשבון האינסטגרם של צה"ל, סיפק השנה הצבא מעל ל-300 אלף סופגניות לחיילים, כשמתוכם חולקו כעשרת אלפים סופגניות טבעוניות וכארבעת אלפים סופגניות ללא גלוטן. נראה שבצה"ל לוקחים ברצינות את הדבר החשוב ביותר בחג, הסופגניה. נותר רק לקוות שהסופגניות גם טעימות או לפחות אכילות.

" כ-330,200 סופגניות רגילות"

בפוסט שעלה בחשבון האינסטגרם של צה"ל נכתב: "כבר אכלתם סופגניה השנה? מבטיחים שאצלנו לא חסר". בהמשך מפורט בפוסט: "לרגל חג החנוכה, אנחנו חושפים את הכמויות הרשמיות של הסופגניות בצה״ל - מרכז ההספקה המטכ״לי של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, מספק לכלל יחידות צה״ל כ-344,200 סופגניות. כ- 330,200 סופגניות רגילות, 10,000 סופגניות טבעוניות ו-4,000 סופגניות ללא גלוטן, אז שיהיה בתיאבון וחג חנוכה שמח".