השף יונתן רושפלד כובש פסגה גבוהה במיוחד והיא כשרה

שנים ארוכות שהשף רושפלד לא עמד בראש מסעדה ועכשיו הוא עושה זאת במסעדה כשרה בנווה אטיב. "האוכל ברושפלד הוא המשך המסע האישי שלי לחקור תרבויות שונות והשפעות שלהן עלי ועל הסועדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/22 12:39 יא בכסלו התשפג

השף יונתן רושפלד כובש פסגה גבוהה במיוחד והיא כשרה
יונתן רושפלד, צילום: נמרוד סונדרס

בלוקיישן הציורי של היישוב היהודי הכי גבוה בישראל - מושב נווה אטיב, בתוך מלון הבוטיק פנדה, נפתחת בימים אלה "רושפלד", מסעדתו החדשה של השף יונתן רושפלד, הנושאת את שמו. המושב, הממוקם בצילו של הר החרמון, מהווה תפאורה מושלמת ליצירתו הקולינרית שחזרתו להוביל מסעדה הן חדשות קולינריות מסעירות שרבים מצפים לה. המסעדה החדשה תגיש מנות מסקרנות תוך שימוש בחומרי גלם מקומיים ומחוברים לסביבה הטבעית של הצפון השופע כדוגמת פינק ליידי ממג'דל שאמס, פורל מהדן, טלה מרמת הגולן, עם השפעות מאיטליה ודרום צרפת.

השף יונתן רושפלד פתח מסעדה כשרה בנווה אטיב 

שנים ארוכות שהשף רושפלד לא עמד בראש מסעדה ועכשיו הוא עושה זאת במסעדה כשרה בנווה אטיב, המסעדה החדשה מהווה מעין סגירת מעגל למסעדה הראשונה שפתח שנשאה את שמו גם כן. הבחירה במיקום מרוחק מהמרכז מוקף חורש וטבע פראי שמזמן חוויה אסקפיסטית ומאפשרת טעימה ממעשה ידיו של אחד השפים הבולטים בישראל ללא רעשי רקע מיותרים. אוכל אמיתי ולא מתחכם בשילוב טירואר שמאפשר התמסרות טוטאלית לחוויה. רחוק מהלחץ האורבני והפקקים.

יונתן רושפלד

יונתן רושפלד צילום: נמרוד סונדרס

לדברי רושפלד: "מסעדה בפרובינציה רחוקה היתה חלום שלי. מקום מבודד שנוסעים אליו לנוח מהטירוף של העיר, לשתות יין בשקיעה לאכול בחלל מפנק שכל כולו מטבח של פחמים מעצים שונים באזור דובדבנים תפוחים, האוכל ברושפלד הוא המשך המסע האישי שלי לחקור תרבויות שונות והשפעות שלהן עלי ועל הסועדים."

המסעדה של רושפלד תכלול כ-90 מקומות ישיבה

עיצוב המסעדה ממשיך את הקו הטבעי של מתחם המלון המשדר מצד אחד אלגנטיות ומהעבר השני חיבור לסביבה - חלונות גדולים נותנים הצצה למראה הטבע הפראי סביב. אח גדול בלב המקום, נגיעות חמות של צבע על בסיס של רצפת שיש טבעית. בר רחב ידיים בכניסה. לצד אלו ההקפדה על הפרטים הקטנים: סידורי השולחן כוללים כלי קרמיקה של האמן דני קלדרון עם חיבור חזק לאש ולאדמה. המסעדה כוללת כמעט 90 מקומות ישיבה

צילום: נמרוד סונדרס

במקום יוצע תפריט טעימות חורפי בן שמונה מנות במחיר אחיד של 450 ₪

כפר הנופש פנדה משתרע על שטח של 40 דונמים של חורש וטבע פראי בליווי שילוב מושלם של יוקרה ושלווה לאורחים, במקום פרוסות בקתות עץ יפיפיות השולחות הישר למחוזות רחוקים בדמיון. את החוויה ההררית הייחודית תשלים עכשיו מסעדת רושפלד עם תפריט טעימות חורפי שאצר השף ממיטב חומרי הגלם באזור, בזמן שאוויר ההרים ימלא את הראות והנוף ההררי ישטוף את העיניים תתמסרו לשקט האופף סביב לצד ארוחה ייחודית אל מול טבע עוצר נשימה כפי שיודע ליצור רק רושפלד.

בין המנות בתפריט: רביולי דלעת “GLUTEN FREE” 67 ₪, כבד אווז בפחמים תפוח פינק ליידי שבע שעות 153 ₪| פורל מהדן לזניה ועדשים שחורות 145 ₪| חזה ברווז קפה שחור והל בעישון חצי תפוח 162 ₪ | סטייק “FLAT IRON” ופחמים חומוס ירוק מתרד וקליפות לימון 158 ₪ | צלעות טלה מרמת הגולן באש פתוחה ושמן זית סורי 280 ₪ | פיסטוק רך שוקולד מריר ועלה שקדים פריך 54 ₪ | לינזר חם שזיפים ותבלינים מתוקים 58 ₪ ועוד

בנוסף במקום יוצע תפריט טעימות חורפי בן שמונה מנות במחיר אחיד של 450 ₪

כפר הנופש פנדה, מושב נווה אטיב צפון הגולן, נווה אטי''ב, 12493. ימים ושעות פתיחה א'-ה'
18:00-22:30 מוצאי שבת סגור לתקופת ההרצה- יפתח בהמשך.