רשת המסעדות פותחת סניף חדש בפתח תקווה ומחלקת פיצות בחינם

רשת מסעדות POPOLO פותחת סניף חדש במתחם הקניות בפתח תקווה. המסעדה שמתמחה באוכל רחוב איטלקי איכותי תחלק פיצות משובחות ועמוסות בתוספות בחינם למבלי מתחם הקניות עמי דן טאון

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 17/11/22 11:50 כג בחשון התשפג

רשת המסעדות פותחת סניף חדש בפתח תקווה ומחלקת פיצות בחינם
צילום: מולי נעים

רשת הפיצות POPOLO משיקה את המסעדה החדשה שלה במתחם הקניות "עמי דן טאון" בפתח תקווה עם טוויסט מיוחד. לרגל ההשקה המסעדה תחלק פיצות בחינם ביום חמישי ה-24.11.22, בין השעות 17:00-22:30.

בעקבות הביקוש הרב, רשת POPOLO פותחת בפתח תקווה סניף נוסף: בימים אלו נפתחת המסעדה השנייה של הרשת בעיר, הפעם במתחם הבילוי והקניות החדש עמי דן טאון, שמציעה כ-70 מקומות ישיבה. זוהי המסעדה השלישית של הרשת באזור השרון, לאחר שפתחה את הסניף הראשון שלה בהוד השרון.

 פיצה חינם במהלך ההשקה צילום: מולי נעים

הרשת מתמחה במנות אוכל רחוב איטלקי והפיצה הפופולארית שלה מיוצרת ממתכון סודי ומסורתי שפותח על ידי פיציולו ברומא ונמכרת במלבנים לפי משקל. לרגל הפתיחה המסעדה במתחם עמי דן טאון תחלק ביום חמישי ה-24.11.22, בין השעות 17:00-22:30 פיצות בחינם לפי העדפותיהם של היושבים במקום, עם כל התוספות לבחירתם (לכל סועד מנה בחינם של עד 200 גרם). ההטבה אינה תקפה בטייק אוויי או במשלוחים השונים (לרבות משלוחי אתר הבית, משלוחה, WOLT ותן ביס).

תפריט המסעדה החדשה, שפועלת תחת כשרות רבנות פתח תקווה, מציע מנות צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן וכולל גם מנות פיצות שף במבחר רטבים ותוספות של ירקות טריים וגבינות, לצד מנות פסטה מגוונות (ריגטוני, פפרדלה או טורטליני ממולא גבינות) וסלטים עשירים, כולל קינוחים, בירות ומשקאות קלים.