שמישהו יודיע לרביטל ויטלזון: סניף חדש של שוקולד נוטלה בישראל

סניף ראשון בישראל לנוטלה שוקולד אקספריאנס יפתח  בעופר הקניון הגדול בכשרות רבנות פתח תקווה. בחנות ימכרו קרפ עם ממרח השוקולד המפורסם, גלידה משובחת, קרואסונים, מארזים מיוחדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/22 10:30 כה באלול התשפב

שמישהו יודיע לרביטל ויטלזון: סניף חדש של שוקולד נוטלה בישראל
צילום: בן פרג'

המתחם החדש והראשון בישראל של נוטלה שוקולד אקספריאנס יפתח השבוע  בעופר הקניון הגדול,  בעיר פתח תקווה. מדובר בשיתוף פעולה בין שוקולד אקספיריאנס (Chocolate Experience) למותג נוטלה, במטרה למנף את הפופולריות והחוזק של המותג מעבר לקיים ולאפשר לצרכנים לחלוק את אהבתם למותג.

שוקולד אקספיריאנס היא חנות קמעונאית מעוצבת המגישה בין היתר מוצרים טריים שהוכנו עם נוטלה ומציעה תפריט מיוחד עם אוריינטציה של ארוחת בוקר וחגים. זאת לצד חבילות עשו זאת בעצמכם ומוצרים ייחודיים לצרכן. לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"לית הקניון: "אנחנו גאים ומתרגשים שענקית השוקולד האיטלקית בחרה לפתוח בעופר הקניון הגדול סניף שבו ימכרו מוצרי המותג כמו: כמו קרפ עם ממרח השוקולד המפורסם, גלידה משובחת, קרואסונים, מארזים מיוחדים ומגוון מוצרים נוספים". החנות ממוקמת בקומת המזון המהיר קומת מסחר אמצעית, ומושגחת תחת רבנות פתח תקווה. 

צילום: בן פרג'

החדשה המרעישה ודאי תשמח במיוחד את אושיית הרשת והסטנדאפיסטית הכי מוכרת במגזר, רביטל ויטלזון יעקבס, שמרבה לכתוב על אהבתה לשוקולד האיכותי. בעבר, לאחר שספגה תגובות קשות כשדיברה על אבות שמחזירים את הבייביסיטר הביתה, כתבה: "אני לא מפחדת מתגובות. תגובות הן חברות. אני משתדלת לא למחוק תגובות. אלא אם זה לינק לתחתונים סופגים למבוגרים או מישהו שכותב לי שנוטלה זה רעל". 

רביטל ויטלזון יעקבס

רביטל ויטלזון יעקבס צילום: אושר עדן פשינסקי

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן