חוזרים ללימודים 6 הצעות לארוחת בוקר שתגרום לילדים לקום מוקדם

עם סיומו של החופש הגדול ישובו המוני תלמידים לשגרת הלימודים. הנה רעיונות לארוחות בוקר מזינות, טעימות וגם זריזות, שאפשר להכין בכמה דקות. בתאבון

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/22 15:10 ד באלול התשפב

6 הצעות לארוחת בוקר שתגרום לילדים לקום מוקדם
צילום: shutterstock

1. דייסת שיבולת שועל (קוואקר)

דייסת שיבולת שועל היא ארוחת בוקר מזינה ובריאה המעניקה תזונה מאוזנת. קוואקר נחשב כ "דגן על", עתיר ברכיבים מזינים ועשיר במיוחד בחלבונים מהצומח, בסיבים תזונתיים ובמינרלים כגון ברזל, סידן ומגנזיום. 

דייסת שיבולת שועל היא בריאה, מזינה וטעימה לארוחת בוקר בפני עצמה. ניתן להכינה בקלות  כל מה שצריך לעשות הוא לשים 3 כפות של "קוואקר" (כ-40 גרם) בקערה המתאימה לבישול במיקרוגל, להוסיף 2/3 כוס מים או חלב (לבחירתכם), לחמם בעוצמה גבוהה 1-2 דקות- בהתאם לעוצמת המיקרוגל – לבחוש ולהגיש. 

צילום: באדיבות שטראוס

2. מוזלי מפנק

מוזלי הוא אחד המאכלים הבריאים ביותר שתוכלו להגיש לילדים שלכם. כל מה שצריך זה יוגורט, ותוספות כמו גרנולה ופירות לפי העדפת הילדים. במיוחד לשם כך, יצרו בדנונה את ה"יוגורט הראשון שלי" של דנונה, המותאם במיוחד לילדים, מעבר לחלבון והסידן שמכיל, הוא  עשיר בוויטמין D וחיידקים ידידותיים. מומלץ להמתיק עם דבש, סילאן או חמאת בוטנים טבעית.

צילום: שייק דיזיין

3. משקאות יוגורט מרעננים 

יוגורט מכיל חלב, סידן, חלבון וחיידקים פרוביוטיים, מה שיוצר עבורנו פתרון מהיר וקליל לארוחה מזינה ובריאה. במחלבות שטראוס יצרו עבורנו משקאות יוגורט מרעננים עם מספר טעמים: תות- בננה, מנגו- אפרסק, פירות יער ואננס משולב עם קוקוס. בקטגוריית היוגורטים המזינים והטעימים ניתן גם למצוא את יופלה פרי של תנובה המציעים מספר טעמים מגוונים: אפרסק, אננס, תות ודובדבן. 

צילום: סטודיו שטראוס

4. נשנושי גבינה 

כאן אין חוכמות, הכי טעים, הכי פשוט ומעל הכל "סוגר פינה" – ארוחה מהירה וזמינה, שניתן לצרוך בכל בוקר וגם לקחת על הדרך גם לבית הספר היא אריזה של גבינה ותוספת. בשטראוס מציעים  -  גבינת שמנת עשירה ומפנקת בשילוב תוספים מלוחים: בייגלה שטוחים וגריסני זיתים, ובתנובה מציעים ארוחת גבינה בקטנה– גבינה לבנה 5% למריחה בתוספת פריכיות. 

צילום: סטודיו שטראוס

5. פנקייק חלבון

לקינוח, הדובדבן שבקצפת: פנקייק חלבון מפוצץ בחלבון ובפחמימה טובה. פנקייק חלבון קינוחים ללא תוספת סוכר סופר טעים ומתאים לארוחת בוקר קלה ומהירה. לפנקייק המושלם: 60 גרם קמח שיבולת שועל, 1 סקופ של אבקת חלבון, חצי כוס חלב, קורט מלח וכפית אבקת אפייה. טוחנים את כל הרכיבים, מחממים שמן במחבת ומוזגים מהבלילה. להשלמת החוויה, מומלץ להוסיף ממרחים בריאים, פירות ואגוזים.

צילום: תנובה

6. שייקים

שייקים הם פתרון מושלם לארוחת בוקר לילדים – הם מהירים ופשוטים, ומאפשרים לנו כהורים להכניס לילדים מרכיבים בריאים וערכים תזונתיים שבדרך אחרת לא יאכלו. בנוסף, הכנת שייק זו חוויה בפני עצמה לילדים. מומלץ לשלב ירקות ופירות באותו השייק, יחד עם מנת שומן, כמו טחינה, חמאת בוטנים או אגוזים, קוואקר כמקור לסיבים תזונתיים ויוגורט כמקור לחלבון. 

צילום: shutterstock