הסרוג ששבר שיא ואכל המבורגר עצום: "אוהב לאכול ברוך השם" | צפו

רועי רוזנבלום, סטודנט להנדסת בניין באריאל, הוא הזוכה הגדול בתחרות אכילת ההמבורגרים הגדולה של העמוד קרניבורים אורגינל | "ראיתי פרסום באינסטגרם ואמרתי למה לא, ננסה. האמת, הייתי מופתע שלקחתי את הגמר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/22 14:59 א בתמוז התשפב

הסרוג ששבר שיא ואכל המבורגר עצום: "אוהב לאכול ברוך השם" | צפו
רוזנבלום בגמר, צילום: באדיבות המצולם

אין מי שלא אוהב המבורגר, הקציצה המשלמת שיושבת בין ירקות ושני חצאי לחמנייה פריכה. ומה אם יגידו לכם לאכול המבורגר של קילו בפחות משלוש דקות? בדיוק באתגר הזה עמד רועי רוזנבלום, סטודנט להנדסת בניין באוניברסיטת אריאל.

צפו ברוזנבלום בתחרות:

"אמרתי למה לא, ננסה"

רוזנבלום קטף את המקום הראשון בתחרות "טורף ההמבורגר של ישראל 2022" והוכתר רשמית בתואר. הוא מתגורר בפתח תקווה, נשוי ואב לשניים. "אני אוהב לאכול ברוך השם", הוא אומר בריאיון לכיפה. "ראיתי פרסום באינסטגרם ואמרתי למה לא, ננסה, הלכתי עם חבר לחצי גמר, באנו ליהנות והצלחנו לזכות".

את התחרות אירגן העמוד הפופולרי "קרניבורים אורגינל" שמחזיק בכחצי מיליון עוקבים. רוזנבלום הגיע אל חצי הגמר, בו השתתפו 30 טורפי המבורגרים שאכלו המבורגר במשקל חצי קילו. "היו אנשים יותר קרניבורים ומהירים יותר ממני שנפלו בחצי גמר. אני סיימתי ב-1:42".

שיא מטורף

אחרי הגמר העפיל רוזנבלום לגמר שהתקיים אתמול (ד') לצד ארבעה נוספים. "היינו צריכים לאכול את מנת הגמר, קילו המבורגר עם כל התוספות ורצועות בקר. את האמת, הייתי מופתע שלקחתי את הגמר". הוא קבע שיא וסיים ראשון, אחרי 2:20. בעמוד בירכו: "עשו הרבה כבוד לטורף ההמבורגר לשנת 2022 - רועי רוזנבלום!". אחרי הזכייה יטוס רוזנבלום עם לטיסה זוגית בברצלונה.

רוזנבלום עם כרטיסי הטיסה

רוזנבלום עם כרטיסי הטיסה | צילום: באדיבות המצולם