טעם מלהיב ופרי יפהפה: מותג פירות היער שקיבל תעודת כשרות

הרבנות הראשית העניקה תעודת כשרות לתוצרת הפירות של חברת "כרמל ברי". "עוד ציון חשוב בדרך הממושכת אליה יצאנו לפני מספר שנים, שמטרתה להביא לצרכנים הישראליים את פירות היער האיכותיים ביותר שאנו מפתחים ומגדלים על אדמת רמת הגולן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/22 12:19 כח באדר ב'

טעם מלהיב ופרי יפהפה: מותג פירות היער שקיבל תעודת כשרות
אוכמנויות כרמל , צילום: איה ווינד

פירות יער יכולים להשתלב בכל זמן ביום, החל ממרכיב עיקרי בשייקים של הבוקר או כתוספת ליוגורט, דרך תוספת רעננה וטרייה לעוגות וכלה בחלופה ראויה ובריאה לנשנוש אחר הצהריים. בראש הנבחרת המנצחת עומדות בגאון האוכמניות, תוצרת כחול-לבן, מזן אוסטרלי אקסקלוסיבי ועשיר, שהיה ניתן למצוא עד לאחרונה רק בחנויות ובשווקי האוכל הטובים והנחשבים ביותר בעולם.

לאחרונה העניקה הרבנות הראשית לישראל תעודת כשרות לתוצרת הפירות של "כרמל ברי" (אוכמניות ופטל), ללא חשש טבל, ערלה ושביעית וכי הופרשו תרומות ומעשרות כדין. החברה מפתחת, מגדלת ומשווקת אוכמניות המתוארות כ"זהב הכחול" ופירות יער נוספים ביניהם פטל, דובדבנים, תותים וגוג'י.

היתרונות של האוכמניות 

האוכמניות אינם פירות המתהדרים רק בטעם מלהיב. לפרי היער הכחול והיפהפה מתווספים יתרונות בריאותיים רבים. בין היתר הפרי עשיר בוויטמינים, בסיבים תזונתיים, באנטי אוקסידנטים (נוגדני חמצון), בעל ערך תזונתי גבוה אך ערך קלורי נמוך, בעל רכיבים פרו-ביוטיים המסייעים לתפקוד תקין של מערכת העיכול ומסייע לאיזון לחץ הדם.

באדיבות כרמל ברי

באדיבות כרמל ברי צילום: חוות הגידול של כרמל ברי ברמת הגולן

במרוצת השנים נערכו מחקרים רבים על השפעת צריכת האוכמניות על הגוף, מהם עלה כי פרי היער הכחול מסייע להפחתת הסיכון לחלות במחלות לב, לשיפור תפקוד המוח, להילחם בדלקות ובזיהומים בשתן ואף משפר פלאים את אישוש השרירים לאחר אימון ספורטיבי.  

"קבלת תעודת הכשרות לתוצרת המובחרת שלנו, בראשה האוכמניות, מהווה עוד ציון חשוב בדרך הממושכת אליה יצאנו לפני מספר שנים, שמטרתה להביא לצרכנים הישראליים את פירות היער האיכותיים ביותר שאנו מפתחים ומגדלים על אדמת רמת הגולן", אמר דורון כהן, מנכ"ל "כרמל ברי". "במקביל לכך יורחב טווח שירות המשלוחים שלנו, במסגרתו ניתן להזמין ולקבל את פירות היער של כרמל עד לפתח הדלת ובקרוב, ניתן יהיה למצוא ולרכוש את אוכמניות כרמל ברשתות המזון המוכרות".