חוזרים ללימודים מה למרוח בסנדוויץ?

אוטוטו חוזרים ללימודים ושגרת הבוקר הזריזה שלנו תחזור על עצמה, השקמות, לחץ, סנדוויצ'ים ויאללה לבית הספר. אבל מה מורחים בכריך? שוקולד הם אכלו מספיק בחופש. קבלו המלצות לסנדוויצ'ים בריאים וטעימים

חדשות כיפה דניאל וייס 29/08/21 21:06 כא באלול התשפא

מה למרוח בסנדוויץ?
צילום: shutterstock

החזרה לספסלי הלימודים כבר ממש בפתח ומעבר לרכישות של ספרי הלימוד, קלמר ותכולתו צריך גם לרכוש קופסת אוכל ולהתחיל לחשוב במה ממלאים אותה בכל יום. אנחנו לא מתיימרים לחשוב שבכל יום תרימו לילדים את מנת השף, אבל כמו שאומרים: "שגרה זה רע" אז צרפנו מספר מתכונים שיקפיצו כל סנדוויץ עם הפתעות ומלא ויטמינים שיהיו עבור הילדים אתנחתא נעימה ומשביעה בין השיעורים.

המתכון הראשון הוא של זוג הקולינרים חן ואלון קורן, שבעצם רקחו מתכון לסלט מדהים, למיטבי האבוקדו והשומר. בתוך פיתה או בגט הוא יהיה מדהים אפילו יותר. הזדרזו שלא תפספסו את עונה האבוקדואים. הלינק בקישור:

סלט שומר ואבוקדו עם רימונים וכוסברה

 

צילום: shutterstock

המילוי השני לסנדוויץ הוא בעצם שניים באחד, אנחנו ממליצים מכל הלב להכין את הסלט הזה לשבת בכמות כפולה על מנת שישאר לסנדוויצ'ים של יום ראשון (לא בטוח שגם מהכמות הכפולה ישאר ליום ראשון ולא יסתיים הכל על שולחן שבת) אבל זה מסוג הסלטים שטעימים יותר אפילו יום יומיים אחרי שמכינים אותם. ובתוך לחמניה זה פינוק. רק אל תשכחו לצרף מגבונים כי כתם מהסלט הזה זה לכל החיים. המתכון בלינק:

מרמומה תוניסאית 

צילום: חן ואלון קורן

גם לצורך ממרח הסנדוויץ הבא יש צורך בהכנה מראש, אבל הממרח כולו מלא בירקות בריאים ווטימנים ששווה להשקיע בשבילו. במיוחד לבני הנוער שנשארים בבית הספר עד הצהריים והסנדוויץ הוא ארוחת הצהריים. מתכון בלינק:

ממרח ירקות ושורשים של חורף

צילום: shutterstock

 המתכונים מאוד מושקעים ואנחנו ממש לא מצפים מכם כל יום להעמיד סיר להכנה של הסנדוויצ'ים, אנחנו לגמרי בעד חביתה, גבינה וגם שוקולד. אבל לפעמים, ההרמות האלו הם בדיוק זריקת העידוד שהילדים שלנו צרכים להתפנק בכיתה.

שתהיה שנה טובה ומשביעה