לקראת ה 1.9 היסטרי | חביטוסטר, הטרנד להכנת חביתה שחרך את הרשת

אביה של המאיירת רחלי שלו, מכין חביתה באופן מיוחד, כלומר, ממש מיוחד. הבת צילמה אותו מכין, העלתה לאינסטגרם והשאר היסטוריה. אז איך מכינים חביטוסטר? צפו

חדשות כיפה דניאל וייס 30/08/21 16:29 כב באלול התשפא

היסטרי | חביטוסטר, הטרנד להכנת חביתה שחרך את הרשת
מהפך קולינרי, צילום: shutterstock

לא בכל יום מגלים שאבא שלכם גאון קולינרי, יותר מגאון קולינרי, מוביל טרנדים בתחום האוכל. זה מה שקרה למאיירת ולאושיית האינסטגרם רחלי שלו. לפני מספר חודשים הגיעה שלו לבית הוריה, שם אביה, הציע להכין לה ולילדים חביתות. מה גדולה הייתה הפתעתה של רחלי כאשר גילתה שאביה מכין חביתה בטוסטר. היא כל כך התפלאה עד שצלמה את שלבי ההכנה והעלתה לדף האינסטגרם שלה תחת ההיי לייטס "חביטוסטר" היא מספרת כי הטעם מצוין ולא נשארות שאריות ביצה על פלטת הטוסטר.

אז איך מכינים חביטוסטר? פשוט, מקשקשים ביצה, שופכים בתוך טוסטר חם, סוגרים את הטוסטר ותוך דקה החביתה מוכנה. ומה ההפתעה? הטוסטר נשאר נקי לחלוטין. עד מהרה צבר הטרנד עוד ועוד נסיינים מרוצים ששלחו לשלו את שלבי ההכנה שלהם והתוצרים הקולינריים, אותם היא שומרת בהיי לייטס באינסטגרם שלה.

@schoollunchboxdad

MUFFIN TOASTIES #fyp #schoollunchboxdad

♬ original sound - School Lunchbox Dad

הטרנד מסתבר, הוא לא ייחודי למר פלאוט מפתח תקווה וכי בלוגרים ואושיות אינסטגרם גם מכירים את הטריק ואפילו שידרגו אותו עם חלב וקמח בתערובת, וגבינה צהובה ועגבניות כתוספת. מה שמתקבל בסופו של דבר הוא מעין טורטיה אותה ניתן לארוז לילדים בקופסת האוכל לבית הספר בזריזות וההנאה מובטח.

צילום: shutterstock

אז, לפני שאתם מלכלכים מחבת בשמן, זה הזמן להתפנק על חביטוסטר, מהיר, קליל והילדים לא יחזירו אותה הביתה אחרי יום הלימודים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן