מתוק לחופש איך תהפכו ארוחת פנקייקים ליום כיף לילדים

הילדים בבית והמרדף אחר הפעלות וארוחות בימי החופש הגדול בעיצומו, מה יאכלו הילדים? איך נעסיק אותם?לשם כך מצאנו עבורכם את הפתרון המושלם אוכל והפעלה בבת אחת

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/21 16:55 ג באלול התשפא

איך תהפכו ארוחת פנקייקים ליום כיף לילדים
פינקייקס בננה, צילום: shutterstock

כהורים בשיאם של ימי החופש הגדול, אנחנו נדרשים להמציא את עצמינו מחדש בכל תחום. לגבי הפעלות, יצירות, שיעורים ומטלות יש מגוון לא מבוטל, והיום יום ממשיך לייצר לנו עוד ועוד.

אבל מה לעניין האוכל? ילדים בבית = רעב בבית. ילדים קמים רעבים, ממשיכים את היום רעבים, שואלים מה יש לארוחת צהריים רעבים ומאז בוכים שהם רעבים עד לארוחת הערב שלאחריה כמובן הם הולכים לישון רעבים.

את הפתרון הקליל והנחמד של ארוחת פנקייקים כולנו מכירים, אבל האם את התוספות וצורות ההגשה השונות אתם מכירים? כל שינוי ושדרוג הפנקייקס יכול להפוך את הארוחה לחגיגה בפני עצמה גם של אוכל וגם של פעילות. 

מצאנו עבורכם שלוש דרכים לפנק את הפנקייקים ואת הילדים. ראשית, ותרו על המחשבה שבטח עוברת לכם בראש שהמטבח יתלכלך, שחררו, שחררתם? קדימה, הפשילו שרוולים הכניסו את הילדים למטבח והתחילו בעבודה. 

נתחיל במתכון הבסיס להכנת כל הבלילות (*לפנקייק הנוטלה כדאי לעשות כמות כפולה)

מתכון לבלילת הפנקייק 

1. כוס קמח

2.5 כפות סוכר

1 כוס חלב

2 כפות שמן

ביצה אחת

ושתי כפיות תמצית וניל

ערבבו את. כל המצרכים בקערה והניחו בצד

 

פנקייק בננה שוקולד צ'יפס

שמנו את המחבת היטב, צקו עם מצקת עיגולים קטנים על המחבת הלוהטת, פרסו בננה לפרוסות עגולות ופזרו על גבי הפנקייק, הוסיפו שוקולד צ'יפס, בעדינות הפכו את הפנקייקים, והרי לכם פינוק מתוק שמזכיר את הימים של הטיול הגדול. 

@mamainthekitchen

Mini Banana Chocolate Chip Pancakes 😋 #breakfast #pancakes

♬ Send Me on My Way - Guy Meets Girl


פנקייק חיות

עגול זה משעמם, וילדים רבים מראים עניין רב יותר במאכלים שנראים יותר מרתקים, בדיוק בשביל זה איתרנו עבורכם את הסרטון המושלם הזה שמסביר לכם בדיוק כיצד תכינו צורות של חיות מהפנקייקים העגולים והמשעממים שאתם מכינים בבית, לא שאנחנו חושבים שצריך דרכים יצירתיות לגרום לילדים לאכול פנקייקים, אבל הסרטון המצורף מוסיף הרבה כייף לכל הארוחה.

אז מי הזמין פינרייס אריה או ינשוף? 

 

סנדוויץ' נוטלה פנקייק

ואם כבר החלטנו לפנק את הילדים בפנקייקים מושקעים ומושחתים, מה עם פנקייק במילוי נוטלה?

פנקייק נוטלה הוא הפינוק בהתגלמותו, העסיסיות של הפנקייק יחד עם הטעם הפשוט מושלם של הנוטלה יוצרים שילוב מדהים של טעים לי ממש. על מנת ליהנות מהתענוג הזה, צרו בעזרת 2 כפות עיגולי נוטלה הניחו אותם על נייר אפייה והכניסו למקפיא לחצי שעה. 

צקו על מחבת לוהטת את בלילת הפנקייק וכאשר עיגולים המתקתקים מתחילים להתייצב הניחו כדור שוקולד במרכזם, וצפו בבלילה נוספת, המתינו מספר דקות והפכו את הסנדוויץ', המתינו דקה או שניים ויש לכם את הפינוק המושלם במילוי נוטלה