מהר לפני שייגמר | בתי הקפה המושלמים לדייט בוקר

זה הזמן לצאת! רגע לפני ששוב תצטרכו אוויר אחד מהשנייה, מצאנו לכם חמישה מקומות, בהם תוכלו לנשום אוויר יחד. מה צריך יותר מאוכל טוב ואווירה נעימה? כלום. כל הפרטים, כאן

הודיה דיבון לוי הודיה דיבון לוי 01/07/21 18:27 כא בתמוז התשפא

מהר לפני שייגמר |  בתי הקפה המושלמים לדייט בוקר
צילום: shutterstock

כולנו מנסים להיות אופטימיים, אבל בואו נדבר בכנות. עוד רגע יסגרו שוב המסעדות, אולמות הקולנוע ובעקבות כך גם דלתות הבתים, והדבר היחיד שיצליח להתחמק החוצה יהיה הרומנטיקה, יחד עם ההתרגשות מהעובדה שאפשר לבלות יחד את כל היום.
אז אספנו עבורכם חמישה בתי קפה שמתאימים בדיוק לארוחות בוקר זוגיות, כדי לחזק קצת את הזוגיות, כי למרות שחיזוק תמיד נצרך, עכשיו הוא נצרך במיוחד:

 

המיוחד

קפה גן סיפור (גן סאקר, ירושלים, כשר למהדרין)- לרשת המסעדות יש מספר סניפים בערים שונות במרכז, אבל הסניף המפורסם ביותר נמצא בגן סאקר בירושלים. את ארוחת הבוקר תקבלו ארוזה בסל פיקניק, אותו תקבלו יחד עם שמיכה כייפית לישיבה מהנה ברחבי הפארק. עכשיו, שמזג האוויר עוד לא חם מדי (ובתכלס ירושלים מאפשרת בקרים קרירים ונעימים גם בקיץ), זהו הזמן והמקום המדויקים לעשות פיקניק רומנטי בפארק. מומלץ לבוא מוקדם מספיק בשביל חנייה, כי בואו, גן סאקר בירושלים. אין הרבה חנייה.

האינסטגרמי


קפה קדוש (שלומציון המלכה 6, ירושלים- הנה משהו שלא חשבתי שאגיד על בית קפה; שהוא מתאים ומושלם לתמונות באינסטגרם, אבל אם נדבר בכנות, לעשות סטורי זה גם חלק קריטי מהבחירה. קפה קדוש עולה לתהילה בכל חנוכה מחדש, והאמת שלגמרי בצדק, ובכל זאת, לא כדאי לפספס אותו גם בקיץ. ארוחות הבוקר של קפה קדוש מוגשות לאורך כל היום, כך שאתם לא בלחץ של זמן. אם אתם שם, אל תפספסו את לחמניית הבריוש. תודו לי אחר כך.

הווינטג'

בית העוגות, בית קפה גלילי (מונטיפיורי 2, צפת)- יש מסעדות שנכנסים אליהם וכבר העיצוב משנה את כל התחושה. בית העוגות בצפת זו מסעדה כזו. קירות אבנים במרכז העיר העתיקה של צפת, יחד עם ארוחת בוקר טעימה ומפנקת, הופכת את החוויה לאחרת לגמרי.

המגוון

בוקריה (Yסנטר, פתח תקווה)- בית הקפה, שמתמחה, איך לא, בארוחות בוקר. בבוקריה אפשר להזמין את ארוחת בוקר עד השולחן, ליהנות מבופה סטייל בתי מלון שהם מציעים, או אפילו לקחת לדרך מארז ארוחת בוקר מיוחד. התפריט מציע חמישה סוגים שונים של מארזים, אחד מהם מתאים לארוחת בוקר ועוד ארבעה לזמנים שונים ביום (או דייטים שונים, על פי שמות המארזים), והתפריט מגוון ומאפשר ארוחת בוקר בכל סגנון אפשרי, החל מניו יורק ועד מילאנו.

הטבעי

סאן קפה (מושב בצרה)- מה צריך יותר מלפתוח את היום עם קפה טוב, מאפים טעימים ונוף מעלף? זה מה שסאן קפה מציע. בתפריט קישים וסלטים שונים, יחד עם חלופות טבעוניות ועוד פינוקים רבים אחרים. המיקום של בית הקפה, חצר יפיפייה בשרון, הופכת אותו לאטרקטיבי ומהנה במיוחד.