המארזים המפנקים שיעשו לכם את הבידוד

אם יש משהו שמגיע לנו בתקופה הזו, זה קצת להתפנק. אז אם אתם בסגר או מבודדים, או רוצים לפנק חברים, הנה ההמלצות שלנו למארזי פינוק שיגיעו אליכם עד הבית

חדשות כיפה יצחק גולדברג, חדשות כיפה 21/01/21 13:32 ח בשבט התשפא

המארזים המפנקים שיעשו לכם את הבידוד
צילום: shutterstock

אתאר לכם את מה שקורה כרגע: יושב לי בבית, תקוע בסגר ורק להוסיף לאווירת הבאסה – קר ובחוץ יורד גשם. אני שואל את עצמי "איך אני יכול להמתיק קצת את המצב המבאס הזה?", ואז אני מדפדף בקבוצות אוכל בפייסבוק ומהר מאד מוצא פיתרון:  אני יכול לפנק את עצמי במארז אוכל שיגיע ישר אלי לדירה המבאסת.
מתברר שלא חסרים מסעדות, חנויות, קייטרינג ואנשים פרטיים שמספקים מארזים מושקעים מלאים כל טוב – היום זה "ווין-ווין" גם הלקוח מקבל משהו טעים ומפנק, וגם העסקים מקבלים הכנסה למרות הסגר. אז כדי שאתם יכולים לפנק את עצמכם או לשמח חבר או אהוב שנתקע בבידוד – ריכזתי כמה מהמארזים שהומלצו על ידי חברי קבוצות האוכל בפייסבוק:

בוטיקניק

יש משהו כיף לעשות ביום חורפי יותר מלפרוס מחצלת בסלון ולעשות פיקניק? לא חשבתי שיש, ובכן בבוטיקיניק מיהוד ידאגו לכם לפיקניק בוטיק קומפלט: מהלחם עם הממרחים דרך הפשטידות ועד הקינוחים, וכל זה מרצפת הסלון שלכם.

אזור חלוקה: אזור גוש דן ועוד כמה ערים שבסביבה.
מחיר: 210 ₪ - 280 ₪
טלפון להזמנות: 052-888-3980
כשרות: רבנות יהוד

פיקניק מפנק

פיקניק מפנקצילום: בוטיקניק

 

מהשוק באהבה

האווירה החורפית מעלה לכם געגעים לשוק מחנה יהודה בירושלים, אבל מה לעשות אתם גרים בירוחם ויש סגר, מזל שיש את "מהשוק באהבה" שמבאים מוצרים טריים מהשוק בירושלים עד אליכם בכל מקום בארץ. בין שלל המארזים ניתן להזמין מארז פיקניק שכולל גבינות, ממרחים, יוגורטים ועוד.

אזור חלוקה: כל הארץ
מחיר: 250 ₪ - 330 ₪
טלפון להזמנות: 054-461-0368
כשרות: רוב המוצרים בכשרות מהדרין וחלק בכשרות רגילה. יש אפשרות לעשות סל שכולו כשר למהדרין או כולו בד"ץ העדה החרדית.

מארז לבחירתכם

מארז לבחירתכםצילום: מהשוק באהבה

 

הג׳חנון של רועי

אני אשכנזי – זה לא פשע, אבל ממש לא בא לאכול רק גפילטע פיש וקניידלך כל הסגר, בא לי קצת אוכל תימני. כדי לפתור את בעייתם של אשכנזים כמוני, רועי ידאג לכם לג'חנון שלו יחד עם עוד מטעמים ומתוקים שיגיעו ישר לביתכם.

אזור חלוקה: השרון
מחיר: 110 ₪- 220 ₪
טלפון להזמנות: 0546576970
כשרות: אוכל ביתי ממוצרים בהשגחת הבד"צ

גם לאשכנזים

גם לאשכנזיםצילום: הג'חנון של רועי

 

 ג'ויס

אם אתם גרים באזור אשקלון וקריית גת, אל תחשבו ששכחנו אותכם, לטובתכם יש ל-"ג'ויס" במושב ביצרין מארזי פיקניק מפנקים עם לחמים, גבינות, סלמון מעושן, ירקות, פרות ועוד. ותושבי תל אביב ישמחו לדעת שהטוב הזה מגיע גם אליהם. 

אזור חלוקה: אזור אשקלון/קריית גת ותל אביב
מחיר: 230 ₪ - 330 ₪
טלפון להזמנות: 08-867-2211
כשרות: רבנות נחל שורק

מארזים של ג

מארזים של ג'ויסצילום: שירן כהן שי

 

המרפסת בכרכור

כשמסעדה הופכת להיות כשרה בזכות הבקשות של הלקוחות כנראה ששווה לאכול שם, ככה זה עם המרפסת בכרכור, שקיבלה לא מזמן תעודת כשרות מהרבנות המקומית. המסעדה מציע מארזים בשלל גדלים עם סנדוויצ'ים, סלטים ותבשילים שיעשו אתכם שמחים בבטן.

אזור חלוקה: בין חדרה וזיכרון יעקב
מחיר: 99 ₪ - 299 ₪
טלפון להזמנות: 04-635-7775
כשרות: רבנות פרדס חנה-כרכור

 

מארזים בגדלים שונים

מארזים בגדלים שוניםצילום: המרפסת בכרכור

מארזים של המרפסת בכרכור. קרדיט: המרפסת בכרכור

Truffe

יש כאלו שבכיף יכולים להכניס את עצמם למשבצת מובנית, אבל יש אנשים שרוצים שהכול יהיה מותאם במיוחד בשבילו – במעדניית "טרוף" ברעננה מציעים בדיוק את זה – מארז מפנק בהתאמה אישית: איש איש לפי רצונו, איש איש לפי תקציבו, איש איש לפי טעמו גם חלבי וגם בשרי (הכול כשר כמובן). בנוסף יש מארזים מובנים, כולל אחד עם נקניקים ובירות, עליו שמתי עין.

אזור חלוקה: אזורי השרון, המרכז והשפלה. אזורים רחוקים יותר בצפון ובדרום עם נהגים חיצוניים.
מחיר: 200 ₪ - 400 ₪
טלפון להזמנות: 052-9788290
כשרות: רבנות רעננה

מעדניה לפי הצורך

מעדניה לפי הצורךצילום: טרוף

 

אסנת קולין

לסבתא שגרה בפתח תקווה יש יום הולדת, בשנה רגילה הייתם מגיעים אליה עם מתנות ופינוקים, או הייתם נפגשים במסעדה חביבה. אבל השנה המסעדות סגורות וגם לא רוצים לסכן את סבתא אז אי אפשר להגיע אליה לבית. מה עושים? איך נחגוג לסבתא יום הולדת? טוב שיש את אסנת קולין שתגיע לבית של סבתא עם מארז מלא בדברים שסבתא אוהבת – בין אם זה ארוחת בוקר טעימה או מאפים ושוקולדים.

אזור חלוקה: מרכז והשפלה
מחיר: החל מ-220 ₪
טלפון להזמנות: 0546587470
כשרות: מהדרין

כל דבר שתרצו

כל דבר שתרצוצילום: אוסנת קולין

 

אירועים וטעמים בחותם אישי-פנינית היימן

נגיד שאנחנו כבר אחרי הסגר, והחלטת לקחת את אשתך לסופ"ש רומנטי בצימר בצפון, הכול מאורגן אבל אתה מחפש איזה משהו מיוחד לשישי בבוקר, כאן נכנסת פנינית היימן עם ארוחת הבוקר הגלילית שלה: קומפלט עם שקשוקה, לאבנה, זיתים, קינוחים ועוד מטעמים שיגיעו ישר אליכם לצימר ושיקבעו לכם את האווירה לשאר הסופ"ש. פנינית גם מציע מארזי פונדו – עם פונדו גבינה ושוקולד ומארזי וופל בלגי, במקרה שאתם יותר בעניין של מתוקים.

אזור חלוקה: אזור הצפון
מחיר: 100 ₪ - 350 ₪
טלפון להזמנות: 050-734-1551
כשרות: אישור כשרות של הרב שמואל פויכטוונגר משדה אילן, מוצרי חלב – טרה מהדרין, ירק עלים לסלט גוש קטיף תבלינים קמח שמן בד"צ העדה החרדית

מארז מפנק

מארז מפנק צילום: פנינית הימן