קינוח מושלם לשבת - פאדג' שוקולד טבעוני

לרגל ט"ו באב, החלטתי ללכת אחרי בעלי ורצונותיו, ולהכין לו קינוח טבעי, טבעוני ובריאותי, המתאים לחובבי שוקולד אמיתיים. כי אין כמו שוקולד כדי לבטא אהבה

חדשות כיפה אורי שניידר - קונדיטורית 06/08/20 11:29 טז באב התשפ

קינוח מושלם לשבת - פאדג' שוקולד טבעוני
פאדג' שוקולד טבעוני , צילום: אורי שניידר

אהבה זה להכין לבן הזוג קינוח שהוא אוהב ומבקש במיוחד, למרות שזה רחוק מכל עולם המושגים שלך של מה שטעים. השבוע, לרגל ט"ו באב, החלטתי ללכת אחרי בעלי ורצונותיו ולהכין לו קינוח טבעי, טבעוני ובריאותי לפי בקשתו. הקינוח הבא מתאים לחובבי השוקולד הכבדים, אלו שבעיקר מתחברים לטעמו של השוקולד המריר, הטבעי והאמיתי. יש לי הגדרה נוספת למה זו אהבה - אהבה היא שוקולד! 

 

לפאדג' שוקולד טבעוני:

250 גר' שוקולד מריר מאיכות טובה

200 גר' טחינה גולמית

אגוזי לוז 

קשיו

שקדים

בוטנים

פיסטוקים

 

שופכים לתוך קערה את הטחינה הגולמית, מוסיפים את השוקולד, ושולחים לחימום במיקרוגל במשך דקה וחצי. בוחשים לתערובת אחידה. חותכים את כל סוגי האגוזים לחצאים או לשברים קטנים לפי העדפתכם, ומערבבים פנימה. שופכים לתבנית ומקפיאים למשך שעה. לאחר מכן ניתן לשמור את הפאדג' במקרר.

הערה: כדי לקבל את מראה הלב שיצרתי, מנוקד באגוזים, תצטרכו להניח נייר אפייה בתחתית התבנית או רינג בצורת לב, לפזר שם חצאי אגוזים מכל הסוגים ורק אז לשפוך את תערובת השוקולד והטחינה. אם אין לכם עניין בתבנית מיוחדת, תוכלו פשוט לערבב אגוזים עם השוקולד והטחינה ולשפוך לתוך תבנית אינגליש קייק ממנה תחתכו פרוסות.

 

 

למתכונים מיוחדים נוספים של אורי, היכנסו  וחפשו באינסטגרם Ori_schneider, טעים שם!

 

לטורים קודמים