רוצים לצאת לאכול? הבאנו לכם רשימת מסעדות כשרות

חג הפסח אמנם מגביל אותנו לא מעט בענייני האכילה, אך זו גם הזדמנות נהדרת לצאת וליהנות מאוכל במסעדה טובה. אספנו עבורכם את מיטב המסעדות הכשרות לפסח, בתאבון!

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/19 12:00 טז בניסן התשעט

רוצים לצאת לאכול? הבאנו לכם רשימת מסעדות כשרות
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

מסעדת סומסה - רמת גן

המסעדה מציעה את מיטב מנות הדגל של המסעדה במתכונת כמעט רגילה. התפריט שזור במנות איכותיות מבית אמא, ומטעמי גריל מפנקים שיוצעו כחלק מהתפריט, לשבוע אחד בלבד. לדוגמה, מנות ראשונות מהתפריט: פטה כבד, פטה כבד עוף, ריבת הבית ושקדים קלויים, קרפצ׳יו בקר איולי אריסה, קונפי שום, קונפי שרי, בלסמי איטלקי, קובה בשר קובה פסח מיוחד במילוי בשר בקר על מצע קרם חציל ועוד..

בהשגחת: רבנות רמת גן, בשרים של הרב מחפוד

כתובת: מתחם הבורסה, רמת גן.

שעות פתיחה: מהשעה 12:00 עד אחרון הסועדים

מדליוני פילה ברוטב ערמונים

מדליוני פילה ברוטב ערמוניםצילום: מסעדת סומסה רמת גן

 

 

תמול שלשום - ירושלים

השנה חגג 'תמול שלשום' חצי יובל להיווסדו, שכלל שדרוג קולינרי. בית הקפה הפך לבית קפה-מסעדה חלבית המציעה תפריט ייחודי שנבנה בקפידה בהתאמה לאווירה המיוחדת במקום על ידי שף אדר קפלן-מור.

כמו גם בתפריט הכללי גם התפריט שנתפר במיוחד לפסח מורכב מחומרי גלם איכותיים וטריים המטופלים במקצועיות ומיומנות גבוהה הפונים לקהל הישראלי ולתיירים המבקרים בירושלים. בתפריטי המסעדה מנות שהן וורסייה למנות קלאסיות ממטבחים שונים ברחבי העולם. בנוסף כולל התפריט מגוון עשיר של מנות צמחוניות ומנות ללא גלוטן.

בהשגחת: רבנות ירושלים

כתובת: רחוב יואל משה סלומון 5 ירושלים

שעות פתיחה: משמונה וחצי בבוקר עד אחרי אחת עשרה בלילה

תמול שלשום

תמול שלשוםצילום: אתי נמיר

 

 

ערביקה - באר שבע

במסעדת ערביקה הכשרה שבבאר שבע הכינו תפריט מיוחד וכשר לחג עם  מנות ראשונות כגון מוס כבד (49 ש"ח); פטריות פורטובלו (41 ש"ח); נקניקיות מרגז (49 ש"ח) והמון סלטים טריים לצד לחמניות כשרות לפסח. לעיקרית, מנות דוגמת פילה בקר ברוטב קוריאני מתקתק על פלטה רותחת ותוספת לבחירה (149 ש"ח).

המבורגרים שנטחנים במקום מידי יום בלחמנייה כשרה לפסח כמובן (56 ש"ח); נתחי אסאדו (119 ש"ח) ועוף מעושנים (89 ש"ח) בבישול ארוך , מנות דגים טריים אפויים בתנור אבן; ארוחות ילדים ספיישל לחג- כנפיים (46 ש"ח), שניצלונים (54 ש"ח) המבורגר (59 ש"ח)- כולל תוספת לבחירה וצעצוע מתנה. ולסיום, תפריט קינוחים מושחת במיוחד כגון סופלה שוקולד חם כשר לפסח (44 ש"ח).

בהשגחת: רבנות 

כתובת: הרצל 12 באר שבע

ערביקה

ערביקהצילום: רם גיל

 

מדיטה - ירושלים 

מסעדת מדיטה משתרעת על פני כ-350 מ"ר, עם כ- 180 מקומות ישיבה ושוכנת במתחם בית הנציב בתוך בניין מרהיב המעוצב בסגנון של בראסרי פריזאי עם אלמנטים ים תיכוניים. מהמטבח הפתוח עם פלטת הגריל הגדולה בה ניתן לראות את אופן הכנת המנות וצליית הבשרים.

בין המנות בתפריט: כבדי עוף צלויים (96 ₪), פרגית צלוי העם תפוח אדמה וגרמולטה (108 ₪), לברק שלם אפוי בתנור עם ירקות צלויים ויין לבן (130 ₪), פילה דניס וירוקים בשום לימון ופטרוזיליה (125 ₪), סלמון צרוב בטריאקי על גראטן בטטה (115 ₪), אסאדו עגל צ'ימיצ'ורי וירקות מדורה (125 ₪), קדירת בקר ביין אדום עם ירקות שורש (122 ₪) ועוד..

בהשגחת: רבנות ירושלים

כתובת: מתחם בית הנציב, דרך חברון 101

שעות פתיחה: 12:00-23:00

מדיטה

מדיטהצילום: אסף קרלה

 

 

מתחם מול 7  - באר שבע

מתחם מול 7 בבאר שבע מציע מגוון של מסעדות, החל מפיצריה ובית קפה ועד מסעדות גורמה ברמה הגבוהה ביותר. בין המסעדות הכשרות לפסח במתחם ניתן להנות מבית הקפה - "קפה לביא" שנפתח לאחרונה ומספק ארוחות בוקר, פסטות וסלטים מושקעים, "פיצוחי מחניודה" ו"ניצת הדובדבן" להשלמת מכסת הפיצוחים לחג, פיצה מפנקת ב"פיצה האט" שכמובן כשרה לפסח ואיך אפשר בלי לסיים את החווייה עם קינוח מושחט במיוחד כמו וופל בלגי, צ'ורוס וקרפ ב"ג'טלק".

בהשגחת: רבנות באר שבע

כתובת: רחוב הע"ל, באר שבע

שעות פתיחה: א-ה: 09:00-22:00, ששי: 09:00-14:30

 

 

משק יעקבס - כפר הרא"ה

משק יעקבס מציע בילוי בבית קפה, חנות הגבינות, וגלידרייה. כאשר בית הקפה מציע: פלטת גבינות זוגית בליווי לחמניות כשרות לפסח ומצות, כריכים בלחמניות כשרות לפסח, סלטים ושתייה חמה וקרה. 
 

כתובת: מושב כפר הרא"ה שבעמק חפר

שעות פתיחה: ראשון-שני-שלישי-רביעי 
21-22-23-24 לאפריל פתוח  בין השעות 8:00-17:00, חמישי 25/4 פתוח בין השעות 8:00-14:00

משק יעקבס

משק יעקבסצילום: הדס ניצן

 

 

מסעדת קלואליס - תל אביב 

המסעדה היוקרתית והכשרה בהובלתו של השף, ויקטור גלוגר, מציגה תפריט חג חגיגי ומגוון.
בין המנות תוכלו להנות מראשונות הכוללות סלטים שונים, קרפצ'ו ומנות דגים ובשרים עסיסיים.

בהשגחת: רבנות תל אביב

כתובת: מלון הילטון, הירקון 205, תל אביב יפו

קולואליס

קולואליסצילום: אפיק גבאי

 

 

ביאנקיני - צפון ים המלח

מסעדת ביאנקיני הנמצאת בכפר הנופש ביאנקיני שבצפון ים המלח. היא מסעדה מרוקאית, הנמצאת במרחק של 20 דקות מירושלים, ומציעה תפריט כשר כל השנה, וגם בפסח. כאשר בצאת חג שני, תיערך בה גם המימונה המסורתית.

בהשגחת: רבנות, אורחים המזמינים מראש יכולים לקבל גם מנות גלאט

כתובת: כפר הנופש ביאנקיני

 

Sheldi - בר קולינרי

הבר הקולינרי החדש והכשר בשרון, אשר נפתח לא מזמן, מזמין אתכם לחוויה קולינרית כשרה לאוכלי קטניות, ובהתאם לחג יציע המקום גם קוקטיילים כשרים. בין היתר בתפריט: חריימה סטייק חציל/44 ₪; טרטר דג ים על ברוסקטה (כשר לפסח) עם איולי חרדל אנדיב וצילי/54 ₪; טונה אדומה צרובה בקראסט תבלינים עם סלט עדשים ואבוקדו צרוב/64 ₪; קרפציו בקר, צנונית, בלסמי, אורוגולה ופרמזן אגוז ברזילאי/52 ₪; סלט אנדיב ואייסברג בוינגרייט שרי עם אננס, צנונית ופקאן סיני/49 ₪ ועוד..

בהשגחת: צהר

כתובת: רחוב המשכית 22, הרצליה

שעות פתיחה: א-ה 18:00 עד אחרון הלקוחות, שבת - חצי שעה מצאתה עד אחרון הלקוחות.

שלדי

שלדיצילום: טל סיון ציפורין

 

כינור בכיכר - ירושלים

בימי חול המועד פסח, מסעדת הבשרים 'כינור בכיכר' הממוקמת בלב קומפלקס כיכר המוזיקה בירושלים מזמינה את תושבי ירושלים ואורחיה לארוחת בופה יוקרתית שהורכבה על ידי השף הירושלמי קובי קטני, עם כשרות מהודרת וללא קטניות. תפריט מזנון: 3 סוגי תבשילי בשר משתנים, פרגית, חזה עוף, שניצל/נקניקיות לילדים. שני סוגי דגים, חמישה סוגי סלטים ומטבלים, צ'יפס, ירקות צלויים, תפו"א אפויים.

בנוסף לבופה אפשר להזמין מנות מוכשרות מהגריל: סטייק אנטריקוט (156 ₪), סטייק לה מינוט(סינטה) (110 ₪), פילה בקר (178 ₪), צלעות טלה (182 ₪) וקוט דה בף (50 ₪ ל-100 גרם, מינימום הזמנה 400 גר').

בהשגחת: רבנות ירושלים

כתובת: מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוזיקה, נחלת שבעה

שעות פתיחה:  א'-ה': 12:00-00:00

כינור בכיכר

כינור בכיכרצילום: אסף קרלה

 

 

הרברט סמואל - הרצליה

מסעדת "הרברט סמואל" הינה מסעדת שף כשרה,  מציעה חוויה קולינרית אקלקטית מושתת אלמנטים ים תיכוניים לצד פיז'אן וחדשנות. המסעדה מציגה תפריט המתבסס על חומרי גלם מקומיים, שהעיקריים בהם: דגים, בשר, ירקות ושמן זית ולצידו תפריט יין ממיטב יצרני היין הכשר בארץ ובעולם.

בין המנות המרכיבות את תפריט המסעדה, ניתן להתענג על סלט העגבניות המפורסם של 'הרברט סמואל', ניוקי תפוחי אדמה, כמהין ערמונים ואפונה, סשימי טונה בסלק אדום, מנת דג לברק שלם צלוי עם כורכום ועגבניות. כמו גם, מגוון בשרים מקומיים מדהימים כגון:  פילה, אנטריקוט, צלעות טלה ועוד..

בהשגחת: רבנות 

כתובת: מלון ריץ-קרלטון, רח' השונית 4, מרינה הרצליה

שעות פתיחה:  ימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:30-23:00

צילום: מסעדת הרברט סמואל

 

 

סנדר - תל אביב

מסעדת "סנדר", נפתחה בשנת הולדתה של מדינת ישראל ב- 1948 ומגישה מאז ועד היום אוכל יהודי מזרח אירופאי כשר. בתפריט: כבד קצוץ אמיתי עם בצל מטוגן ושמאלץ, רגל קרושה, טחול ממולא ועוד מנות דגל של המטבח היהודי המזרח אירופאי כולל חמין בכל שישי גם בקיץ. האווירה במסעדה מזכירה נשכחות של מסעדות של פעם: ברז גזוז, קיר תמונות עם מפורסמים מקום המדינה ועד היום ואווירה משפחתית ודינאמיקה מיוחדת שקיימת רק במקומות מאוד ותיקים.

בהשגחת: רבנות 

כתובת: לוינסקי 54, תל אביב

שעות פתיחה: שני- חמישי: 12:00-17:00. שישי: 11:30 עד שעה לפני כניסת שבת.

סנדר

סנדרצילום: מיטל סלומון