עיר הבירה: מי אמר שמשעמם בפתח תקווה?

שמעתם כבר את כל הבדיחות על פתח תקווה? אז קבלו: מעל ל-40 סוגי בירה שונים מהארץ ומחו"ל מחכים לכם בפסטיבל הבירה פתח-תקוה. אלפי אנשים צפויים להגיע וליהנות מטעמים חדשים וממוזיקה איכותית, בין היתר של להקת היהודים

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/17 16:59 יב באב התשעז

עיר הבירה: מי אמר שמשעמם בפתח תקווה?
בירה בטעמים שונים, צילום: shutterstock

במוצאי שבת, ה-26 באוגוסט, יתקיים פסטיבל הבירה הראשון של פתח-תקוה. הפסטיבל יכלול הופעות ואירועי מוזיקה של להקת היהודים ותקליטנים מוכרים  לצד הקמת מתחמי בירה בהם יוצגו מעל ל-40 סוגי בירה שונים מהארץ ומהעולם, וכן דוכני מזון וירידים. בנוסף, יוצבו 30 שולחנות אבירים גדולים וארוכים במתחם שיאפשרו למבקרים לשתות את הבירה באווירה משותפת, נעימה ונינוחה. כמו כן, יתקיימו תחרויות בשיתוף הקהל, תערוכה של אספן כוסות בירה, מופע של אופנועי "הארלי דוידסון" ועוד. 

מטרת האירוע היא לפנות לקהל של צעירים, צעירים ברוחם, סטודנטים וכלל חובבי תרבות הבירה והקולינריה בארץ ולהעניק להם חשיפה לסוגים ולטעמים שונים של בירות וכן לאופן הכנתן. לאורך כל הפסטיבל יוצגו סוגי הבירות המגוונות וארץ מוצאן תוך דגש על תרבות השתייה הנכונה.  

פסטיבל הבירה הראשון של פתח תקוה יהיה אירוע הבירה האחרון הקיץ שיחתום פסטיבלי בירה נוספים שמתקיימים בארץ. 

ראש עיריית פתח-תקוה, איציק ברוורמן אמר: "פסטיבל הבירה הוא אחד מאירועי השיא של הקיץ שאותו אנו מקימים על טהרת האהבה לבירה, למוזיקה ולשמחת חיים. אני מזמין את כולם להגיע לפסטיבל וליהנות מחוויה קולינרית ותרבותית מהנה ומשחררת".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן