ביקורת מסעדות ההמבורגר הכשר בתל אביב מציע רוטב מטורף שלא תטעמו בשום מקום אחר

ב"דואה בורגר" תוכלו לאכול המבורגר ברוטב של מרלו ובצלים, כנפיים שמשלבות מזרח ומערב, ולהנות מהאווירה המיוחדת של שוק הכרמל כמו שרק תל אביב יודעת | ביקורת מסעדות

חדשות כיפה עדיאל רמתי, חדשות כיפה 30/04/24 19:50 כב בניסן התשפד

ההמבורגר הכשר בתל אביב מציע רוטב מטורף שלא תטעמו בשום מקום אחר
המבורגר השף, צילום: "דואה בורגר"

הדוכנים התחילו להיסגר, קרני שמש אחרונות חדרו בין החלונות אל תוך הסמטאות המיתולוגיות של שוק הכרמל ואנחנו הגענו לכניסה של "דואה בורגר" עם המון ציפיות. כתושב ירושלים כל חיי, לא נתקלתי יותר מדי בשאלה האם יש בסביבתי מסעדה כשרה. כשמדובר במרכז, ובפרט בתל אביב, מדובר במצרך לא כל כך מוכר בנוף.

השף שקד פחימה פתח את ההמבורגריה הכשרה מתוך רצון לשלב אוכל משובח עם אווירה שמחה, ואכן, בזמן שכף רגלינו דרכה במקום, ישר קיבל אותנו צוות נחמד שדאג לכל מה שהיינו זקוקים לו. המתחם מעוצב כמעין בר עם עיצוב מהמם לכל אורכו, שניכר שהושקעה בו מחשבה מוקפדת.

נהנינו מהמנות של השף שקד פחימה

נהנינו מהמנות של השף שקד פחימה צילום: "דואה בורגר"

הרטבים מוכנים במקום

התחלנו את הארוחה עם פרחי כרובית עם טחינה גולמית סילאן וצ'ימיצ'ורי (39 שקלים), וכנפיים מזרח ומערב (44), שהסתמנו כהצלחה קולינארית. השילוב שלהם עם הרטבים המיוחדים שהוכנו במקום, איולי שיפקה ואיולי כמהין, נתנו תחושה שמדובר במסעדת שף ולא בעוד ניסיון תעשייתי לתת אלטרנטיבה לקטשופ. בגדול יכולנו לשבוע רק מזה, אך המשכנו לעיקר ביקורנו ב"דואה" - ההמבורגרים.

ההמבורגר של השף פחימה (52 שקלים), 220 גרם בקר עם רוטב מרלו ובצלי פנינה, היה משובח, בעיקר בשל הרוטב המיוחד וטעם הקציצה עצמה, שנתן את התחושה שהושקעה בו הרבה מחשבה. הוספנו גבינה טבעונית והרגשנו בחו"ל. ה"צ'יפס בתיבול השף", שנוסף למנה, היה מעניין וטעים. ניכר שלשף יש ניסיון בכל מה שנוגע לבשר, והחוויה במסעדה הייתה מוצלחת. מעט צרם שהאוכל הוגש בכלים חד פעמיים (למעט מגש ההמבורגר), אבל במסעדה הבטיחו לנו שישנו את זה בהקדם.

מחירים זולים

מחירים זולים צילום: "דואה בורגר"

אחלה קוקטייל

לקינוח הזמנו קוקטייל "דואה" - מיקס של מחית תות, וודקה וניל, לימונענע ומיץ לימון. לקחתי שלוק או שניים והתרעננתי. אשתי שתתה ונהנתה, בעוד אני הייתי צריך להיות על ההגה כל הדרך חזרה לירושלים. אז אם אתם במרכז וחשקה נפשכם בהמבורגריה טעימה במחירים נוחים, "דואה" זה המקום בשבילכם.

כתובת: רחוב תרמ"ב 37, שוק הכרמל, ת"א

כשרות: צהר

טלפון: 053-3334317

שעות פעילות: ראשון – חמישי 12:00-00:00

הכותב היה אורח במסעדה


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368