במיקום מושלם: מצאנו את מסעדת הבשרים עם המנות הראשונות הכי מוצלחות

בלב רחוב ממילא בירושלים נמצאת מסעדת בשרים כשרה למהדרין שמשלבת חוויה יוקרתית ואינטימית יחד עם אווירה טובה. התפריט עשיר ומציע שילוב בין מנות בשר איכותיות לבין מנות דגים מורכבות ומיוחדות

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/24 10:48 יט באדר ב'

במיקום מושלם: מצאנו את מסעדת הבשרים עם המנות הראשונות הכי מוצלחות
מסעדת JOY, צילום: אסף קרלה

רוצים לצאת לערב דייט שווה בירושלים ולא מוצאים את המקום המושלם? ממש בלב ממילא, במיקום המרכזי ביותר בירושלים, נמצאת מסעדה בשרית כשרה למהדרין שתספק לכם ערב מיוחד. מסעדת JOY תבטיח לכם מיקום מרכזי, מסעדה שקטה עם אווירה יוקרתית ואוכל ברמה גבוהה.

גולת הכותרת - המנה הראשונה

כשהגענו למקום, בחרנו לשבת במרפסת הסגורה והמחוממת, אך אם תבחרו, תוכלו לשבת בחלל הפנימי המעוצב. לאחר שהתיישבנו ניגש אלינו המלצר, ובהמלצתו הזמנו כמה ממנות הדגל שיש בתפריט.

למנה הראשונה לקחנו סביצ'ה דג ים (58 ש"ח) שהוגש על פרוסת לחם פריכה עם עירית וירוקים נוספים. המנה הצליחה להפתיע אותנו, הדגים היו מתובלים בצורה מדויקת, אך הלחם היה כוכב האירוע והקפיץ את המנה כולה. המנה השנייה שהזמנו הצליחה להתעלות על הדג, והיוותה את גולת הכותרת של הערב מבחינתנו - קרפצ'יו בקר (64 ש"ח). מנה של נתחי סינטה דקים על מצע של סלט עלים חריף. הבשר היה מעולה והסלט הפתיע ונתן טוויסט למנה.

נתחי סינטה על סלט חריף

נתחי סינטה על סלט חריף צילום: .

למנה עיקרית הזמנו סטייק אנטרקוט (178 ש"ח) ברוטב יין עם פירה וירקות על הגריל. הסטייק היה נחמד, אבל לא היה עשוי מספיק לטעמנו. לעומת זאת ממש נהנינו מהמנה השנייה, ניוקי ופילה מיניון עם פטריות וערמונים. הבשר אמנם היה מעט מלוח, אבל הניוקי היה עשוי מצוין והמנה השתלבה בצורה מדויקת ומאוזנת.

מנת הסטייק אנטריקוט

מנת הסטייק אנטריקוט צילום: .

אחרי ארוחה כזו, לקינוחים כמעט ולא נשאר מקום. ובכל זאת טעמנו את טארט הלימון של המסעדה שהיה מתוק וחמוץ בדיוק במידה. בנוסף אני ממליצה לכל חובבי הקוקטיילים המתוקים, לטעום את הקוקטייל "קוקו שאנל" שמורכב מרום, פסיפלורה, קוקוס ואננס והיה השילוב המושלם לארוחה כזו.

JOY
מיקום: שדרות ממילא 13, ירושלים
טלפון: 02-5020555
כשרות מהדרין
שעות פתיחה: א’-ה’ 00:00-12:00, ו’ 11:00 – עד שעה לפני כניסת השבת, מוצ"ש שעה אחרי צאת השבת – 00:00

הכותבת הייתה אורחת במסעדה