לא בירושלים ולא בתל אביב: מסעדת השף הכשרה המצטיינת נמצאת במיקום מפתיע

מסעדת השף החלבית, נינה ביאנכה, השיקה תפריט חדש של השף ירין עמירה וידו מורגשת בכל ביס וביס. המטבח הפתוח העניק לנו מנות מצטיינות אחת אחרי השנייה, השירות היה מקצועי ואדיב והחוויה הכוללת השאירה טעם של עוד | והביס שנשאר איתנו גם אחרי שיצאנו מהמסעדה

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 16/03/24 23:41 ו באדר ב'

לא בירושלים ולא בתל אביב: מסעדת השף הכשרה המצטיינת נמצאת במיקום מפתיע
מסעדת נינה ביאנכה, צילום: נינה ביאנכה

אחד הדברים החשובים ביותר לנו הישראלים, הוא האם החוויה הייתה שווה את המחיר, ככה זה בחופשות, בבילויים, באטרקציות ובעיקר כשיוצאים למסעדה. לא סתם במסעדות הדבר בולט במיוחד, החוויה במסעדה מזמנת תוך מספר שעות מועט הזדמנות לבחון כמה פרמטרים עיקריים כמו אווירה, שירות, טעמים, חוויה ובכלל, האם מדובר היה בארוחה מוצלחת ששווה את המחיר, או ערב בינוני שעלה ביוקר. נתחיל מהסוף, נינה ביאנכה שווה את המחיר, היא בילוי מענג שמעניק אווירה מהממת, שירות מקצועי ומחוייך ובעיקר, אוכל טעים, ממש טעים.

מסעדת נינה ביאנכה

מסעדת נינה ביאנכה צילום: נינהביאנכה

במסעדת נינה ביאנכה משיקים תפריט החדש

מסעדת נינה ביאנכה הכשרה שנמצאת בסמיכות לצומת ביל"ו, משיקה בימים אלו תפריט חדש בהובלת השף ירין עמירה שהיה שותף לצוות הקמת המסעדה וחזר לאחרונה לשמש כשף המסעדה. התפריט משלב מנות מהמטבח הים התיכוני ומנות מהמטבח האירופאי הקלאסי. בין המנות החדשות בתפריט: בראשונות, קבב דג על לחוח, מנגולד בבישול ארוך, טחינה ועלי טעם (89 ₪) בדגים: טרטר דג לבן סלק מוחמץ, גספא'צו קלמנטינה, ג'ינג'ר, אגוזי לוז (77 ₪) בעיקריות: פילה דניס קונפי ארטישוק ירושלמי, חמאת לימון פרסי (142 ₪) בפסטות: טורטליני סלקים רוטב תירס ופרג, אגוזי לוז, סלק צלוי (84 ₪) והקינוח המיתולגי שחזר לתפריט קראק פאי של נינה עוגת שיבולת שועל חמה, קרם שמנת, קראמבל וניל (52 ₪).

שף ירין עמירה, ידו מורגשת בכל ביס

שף ירין עמירה, ידו מורגשת בכל ביס צילום: נינה ביאנכה

ביס שנשאר איתנו גם אחרי שיצאנו מהמסעדה

הדבר המרשים ביותר במסעדה הוא ההמשכיות, מנה אחר מנה קיבלנו לשולחן מנות טעימות, מדוייקות ובעיקר מפתיעות כידו של השף מורגשת בכל אחת מהן. כולן היו מופלאות, אך חייבים לתת אזכור מיוחד למנת הברוסקטה דג לבן (79 ₪), חלת בריוש, איולי סחוג, סלסה ירוקה ועלים רעננים, ביס שנשאר איתנו גם אחרי שיצאנו מהמסעדה.

בנינה ביאנכה המטבח פתוח לעיני הסועדים ומשקף את האהבה של בעלי המקום והשף לאירוח, הרצון של בעלי המקום לייצר קשר ישיר ואישי מול האורח הביא אותם לבנות את המטבח פתוח לקהל הרחב. במסעדה טאבון עצים הממוקם במרכז הבר ולעיני הסועדים, בטאבון נאפות פיצות ופוקאצ'ות. האפייה בטאבון מעניקה לפיצות ולפוקצ'ות פריכיות, טעם וארומה ייחודית.

מסעדת נינה ביאנכה

מסעדת נינה ביאנכה צילום: נינה ביאנכה

סגנון אורבני נעים עם שימוש בחומרים טבעיים

במרכז המסעדה ממוקם הבר, המיקסולוג של נינה ביאנכה ידאג להתאים לאורחי המסעדה, קוקטייל כיפי קליל ומשמח שיתאים למנות המוגשות ולאווירה הכוללת במקום. חלל המסעדה מעוצב בסגנון אורבני נעים עם שימוש בחומרים טבעיים, עץ, בטון, אבן, שיש ומתכת. הצבעים השולטים במסעדה הינם אפור, לבן שבור ופודרה לצד קונטרסט של שחור וחלודה.

קירות המסעדה מחופים בעבודות אומנות. ציור אורבני עצום בגוונים של אפור ושחור מחפה את אחד מקירות המסעדה. החלל מעוצב כך שתתאפשר זרימה בין האזורים השונים ושתיווצר אווירה דינמית ושמחה למפגש ואכילה. במקום כ 120 מקומות ישיבה, בר גבוה לישיבה נינוחה , אזור פרטי שמתאים לאירוח של כ-18 איש. בנוסף, מרפסת עטופה צמחיה ירוקה הפונה אל הרחוב עם כ-50 מקומות ישיבה.

מסעדת נינה ביאנכה

מסעדת נינה ביאנכה צילום: נינה ביאנכה

שעות פתיחה: ראשון עד חמישי בין השעות 12:00-24:00

שישי בראנץ' בין השעות 08:30-14:30

מוצ"ש שעה אחרי צאת השבת

כתובת: בוסי סנט ג'ורג 9, מתחם ביל"ו.

טלפון להזמנות: 08-9480080, אתר: www.ninabianca.co.il

חניה חינם בסמוך למסעדה, בפייסבוק ובאינסטגרם: Nina Bianca rest

הכותב היה אורח המסעדה.