ביקורת מסעדות פדריק מודיעין: מסעדת בשרים משובחת בלי פוזות

מסעדת "פדריק" במודיעין מתמחה בנתחי פרימיום מובחרים העוברים יישון בין 17-30 ימים, ולצד מנות ראשונות ותפריט עיקריות עשיר היא מספקת בילוי משובח ונטול יומרות | ביקורת מסעדה

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 01/03/24 13:17 כא באדר א'

פדריק מודיעין: מסעדת בשרים משובחת בלי פוזות
פדריק מודיעין, צילום: אסף קרלה

העיר מודיעין לא ידועה במוסדות הקולינריים שלה, אבל בשנים האחרונות מפתחת בעיר סצנה קולינרית חפה ממניירות - בראשה עומדת מסעדת "פדריק" שבלי רעש וצלצולים עודה עבודה מצוינת ומגישה מנות מעולות, על טהרת הבשר.

ערב שכולו בשר

הבשרים מגיעים למסעדה הישר מהמפעל עם נתחים פרימיום מבקר מובחר, העוברים יישון בין 17-30 ימים לריכוך והעמקת טעמי הבקר, ואפשר למצוא במסעדה גם חדר פרטי לאירועים גדולים או פינות אינטימיות לאירועים קטנים יותר. הגענו למסעדה לערב שכולו בשר.

למנות הראשונות הזמנו טאטקי סינטה - פרוסות סינטה צרובה, על רוטב יין אדום בלסמי ולימון, בצלים צרובים מוגש עם פלטה חמה (68 שקלים) וקרפצ'יו פילה בקר - פיסטוק קלוי, קרם לימון כבוש, בלסמי מצומצם, עלי מיזונה, ופלפל חריף (58 שקלים). המנות היו מעולות, במיוחד הטאטקי סינטה שהרוטב שלו הוא חוויה בפני עצמה. גם הקפרצ'יו היה מעולה - הפלפל החריף מוסיף המון למנה.

טאטקי סינטה

טאטקי סינטה | צילום: אסף קרלה

קרפצ

קרפצ'יו פילה בקר | צילום: אסף קרלה

ההמלצה של המלצרית

לפני המנה העיקרית, קיבלנו סלט הדרים - חסה רומית, אנדיב, מיזונה, אורוגלה, נענע, סלק חלוט, פקאן, תפוח עץ פינק ליידי, ברוטב יוזו מייפל (64 שקלים) שהיה מרענן והיה האות להגעתו של מלך הערב לשולחן: פריים ריב נברסקה - נתח אנטריקוט על הצלע, מיושן 30 ימים, מוגש עם 2 תוספות לבחירה (51 שקלים ל-100 גרם).

פריים ריב נברסקה. דיוק

פריים ריב נברסקה. דיוק | צילום: אסף קרלה

למרות הנטייה הראשונית למדיום וול, המלצרית המליצה לנו ללכת על מדיום - וההמלצה שלה הייתה במקום. הבשר היה עשוי במידה הנכונה, שומני אבל לא מדי, וכל ביס היה גן עדן. לצד הפריים ריב, תוכלו למצוא בתפריט סוגי בשר שונים וגם מנות עיקריות מגוונות של פסטות, המבורגר, כריך ואפילו סלמון. לסיום קיבלנו ברולה - קרם ברולה עם מעטה קרמל וקולי פירות יער (42 שקלים) וגם כדור גלידה מנגו. לא יכולנו לבקש סיום טוב יותר.

פדריק
מיקום: הקדר פינת הנפח, מרכז עינב, מודיעין
טלפון: 08-856-0644
כשרות: רבנות מודיעין
שעות פתיחה: א-ה 18:00-23:00, ו 12:00-14:00, מוצ"ש 19:30-23:00

הכותב היה אורח המסעדה