ביקורת מסעדה סלון יווני הרצליה: אוכל משמח וטברנה מרימה

באמצעות מנות טעימות, טריות וגדולות, לצד נגן בוזוקי וזמר יווני, מסעדת סלון יווני בהרצליה מעניקה חווייה יוונית שמחה ואמיתית | ביקורת מסעדה

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 28/01/24 19:37 יח בשבט התשפד

סלון יווני הרצליה: אוכל משמח וטברנה מרימה
סלון יווני הרצליה, צילום: יונתן בן חיים

המטבח היווני זוכה לאהבה רבה בארץ הקודש, ומסעדת "סלון יווני" שנפתחה בחודש האחרון מספקת את המיטב של המטבח היווני עם מוזיקה טובה וטברנה איכותית שעושים טוב על הלב בימים קשים. הגענו למסעדה בהרצליה, בהובלתו של שף גיא פרץ. המסעדה מציעה אווירה יוונית אותנטית המשלבת קולינריה, אלכוהול ועיצוב.

מנות טעימות, טריות וגדולות

בחזונו של פרץ, חוויות האירוח מתחילה עם ארוחת שף, קוקטיילים ותפריט יין, כשלאחר הארוחה מתחילה מסיבה יוונית. אל המסעדה מגיעים זמרים וזמרות שמרימים את האווירה. כשהגענו הוגשו לנו בייגל קולורי יווני - ממרח סקורדליה, קרם לימונים, קרם פלפלים וקונפי שום (24 שקלים) מיקס זיתים מיוון (22 שקלים) וטחינה הר ברכה - עם גרגירי חומוס רכים (24 שקלים).

סלון יווני הרצליה

סלון יווני הרצליה | צילום: יונתן בן חיים

מהמאזטים קיבלנו צזיקי - שמן זית, אורגנו וסלילי מלפפון (34 שקלים), איקרא - בצלים כתושים ושמן זית (34 שקלים), סלט ביצים יווני - בצל מקורמל, שמיר ובצל ירוק (34 שקלים) וקרם פטה - בשום קונפי, צ'ילי, אורגנו ושמן זית (38 שקלים). כל המנות היה טעימות, טריות וגדולות. מנה מומלצת במיוחד היא מנת קרם פטה שהייתה תענוג.

שף גיא פרץ

שף גיא פרץ | צילום: יונתן בן חיים

חלומי תאנים ובוצ'ר דייגים

הקו הזה של מנות טעימות, טריות וגדולות ממשיך גם בראשונות החמות, מהן קיבלנו לביבות מנגולד - על תבשיל מנגולד וחומוס, גבינת פטה ולימונים כבושים (65 שקלים), חלומי תאנים - נתחי חלומי קריספיים, ריבת תאנים ושקדים קלויים (65 שקלים) וסיגר לוקוס - חסה פריכה, טחינה ואריסה פיקנטית (74 שקלים). אל תפספסו את הלביבות.

בשלב הזה נגן הבוזוקי והזמר נכנסו לפעולה, כשבשלב כלשהו הסועדים כבר על הרגליים - כולל דגלי ישראל להעלאת המורל. בין לביון קיבלנו את קוקטייל Passion beach - ערק, מחייה פסיפלורה, אשכולית ולימונדה ורודה בניחוח עלי היביסקוס (55 שקלים) שהיה מרענן במיוחד.

סלון יווני הרצליה

סלון יווני הרצליה, | צילום: יונתן בן חיים

למנה עיקרית קיבלנו בוצ'ר דייגים עם פלטה ולהבות, לצד מנת צ'יפס גדולה במיוחד. אל תחמיצו את הצ'יפס עם התיבול המיוחד. לקינוח קיבלנו צלחת מתוקה של סלון יווני - טראפלס, בקלוואה פיסטוק, פרי עונתי משתנה ושלל פינוקי השף (98 שקלים) שהייתה מהאגדות. כל הסוכר, ברקע טברנה יוונית, חווייה בלתי נשכחת.

סלון יווני הרצליה

סלון יווני הרצליה | צילום: יונתן בן חיים

סלון יווני
מיקום: אלי לנדאו 60, מלון דניאל, הרצליה
טלפון:
052-5575075
כשרות: רבנות שהם
שעות פתיחה: ימים א-ד 18:00-23:00, ה 18:00-00:00, ו 12:00-15:00

הכותב היה אורח המסעדה