מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

המסעדה הכשרה שמככבת ברשימת 50 המסעדות הטובות באמריקה

מסעדת "Lehrhaus" האמריקאית מככבת ברשימת "50 המסעדות החדשות הטובות באמריקה" של מגזין Esquire, כאשר זו הפעם הראשונה בה מככבת מסעדה יהודית כשרה בדירוג העיתון

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/23 12:50 כז בכסלו התשפד

המסעדה הכשרה שמככבת ברשימת 50 המסעדות הטובות באמריקה
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

לראשונה בהיסטוריה של רשימת "50 המסעדות החדשות הטובות באמריקה" היוקרתית של מגזין Esquire מככבת מסעדה יהודית כשרה, מסעדה בשם "Lehrhaus". למעשה, זו היא המסעדה הכשרה הראשונה אי פעם שהגיעה לדירוג היוקרתי של העיתון.

"ביקרתי באלפי מסעדות בשנתיים האחרונות, אבל לא באמת הרגשתי בבית"

המסעדה הכשרה נפתחה באביב האחרון בסומרוויל, מסצ'וסטס, ארה"ב, ליד בוסטון, והיא מתפקדת גם כבית מדרש. כותב הדירוג במגזין Esquire אומר: "ביקרתי באלפי מסעדות בשנתיים האחרונות, אבל לא באמת הרגשתי בבית עד שנכנסתי ללהרהאוס, בית מרזח יהודי ובית לימודים. זאת חגיגת המטבח היהודי הגולה של השף אלכס ארטיניאן והשף נח קליקשטיין".

Esquire,

Esquire, צילום: dennizn,Shutterstock

"גם אשכנזים וגם ספרדים מיוצגים. ביצי שטן, בסגנון חמינאדוס, מיושנות בקפה ומעליהן זרעי חרדל כבושים. טרטין הרינג מגיע עם תבלון של פלפלים כבושים לצד הדג הכסוף", המשיך המבקר שבהמשך ציין גם את צורת התפריט שמופיע כמו תלמוד.

מנהל המסעדה מודה: "חוב עצום של תודה מגיע לכל הצוות שלנו"

מנהל המסעדה פרסם בחשבון האינסטגרם של המקום: "מתכבד להיות ברשימת המסעדות החדשות הטובות ביותר בארה"ב של esquire. חוב עצום של תודה מגיע לכל הצוות שלנו על עבודתם הקשה והמסירות. היכנסו לחגוג איתנו בקרוב, בינתיים, לחיים!".