צמד החוזרים בתשובה מהדרום שמכינים פיצה נפוליטנית משגעת

תחביבים שרקמו עור וגידים מתחברים יחד בפודטראק "טאבון טראק" של שלומי בר-חן ועמית גרוסמן בכפר מימון | בליווי שף שעבד במסעדות שני כוכבי מישלן בפריז הם בנו תפריט פיצות נפוליטניות מבצק שמותפח 72 שעות

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 06/09/23 17:38 כ באלול התשפג

צמד החוזרים בתשובה מהדרום שמכינים פיצה נפוליטנית משגעת
שלומי ועמית בעגלה, צילום: טאבון טראק

שלומי בר-חן ועמית גרוסמן, שני חברים חוזרים בתשובה מהדרום שהכירו בכלל דרך הנשים שלהם שלמדו יחד ב"מכון אורה", פתחו יחד פודטראק פיצות ייחודי שאתם חייבים להכיר. "הכל התחיל בקורונה. היינו במוד של יצירה ובנינו יחד טאבון, ואז קצת הזנחנו את זה", מספר שלומי. "עמית התעסק בבנייה ואני בפרוייקטים חינוכיים. באיזשהו שלב שנינו הרגשו מיצוי בעולם התעסוקתי שלנו", מספר עמית.

ייעוץ משף במסעדות שני כוכבי מישלן בפריז

"ניהלנו שיחה ואחריה החלטנו שאנחנו מחפשים משהו חדש. התגלגלנו לעולם הפודטראקים וחשבנו שאנחנו יכולים לתת כאן משהו מיוחד שעוד לא נראה", הוא מרחיב. הם נכנסו לעובי הקורה ובנו בעצמם את עגלת הפודטארק שלהם, כולל עיצוב, נגרות חשמל וגבס. "אחרי שלושה חודשים היינו עם מוצר מוגמר שאחנו מאוד גאים בו ומחוברים אליו".

עגלת "טאבון טראק" בכפר מימון | צילום: טאבון טראק

בתוך עולם האוכל הם בחרו בעולם הפיצות הנפוליטניות, ובמהלך בניית הקו הקולינרי והתפריט הם התחברו לשף אהרון פוליטי שחזר לארץ מצרפת וגר ביישוב שעמית גדל בו. "אהרון עבד במשך שנים כשף במסעדות שני כוכבי מישלן בפריז, והוא חזר לארץ בעקבות הקורונה. יחד איתו בנינו תפריט מוקפד מאוד ברמה גבוהה", ממשיך שלומי. התפריט שלהם כולל כמה סוגי פיצות נפוליטניות בהתפחה של 72 שעות, ולצדן הם מגישים גם סלטים וקינוחים.

תפריט פיצות מיוחד

בסופו של דבר הם פתחו את "טאבון טראק", עגלה שהתמקמה במוקדים שונים בדרום הארץ ולאחרונה קבעה את מקומה בכפר מימון. בין הפיצות המיוחדות במקום ניתן למצוא פיצה ירוקה עם טוויסט תרד, פיצה לבנה עם רוטב שמנת, פיצה ארבעא עם ארבעה סוגי גבינות ופיצה תבונא המומלצת עם לאבנה. בתפריט תמצאו גם שלשוה סוגי סלטים וגם קלצונה עם שוקולד או פיסטוק. הפיצות נמכרות במחיר של עד 70 שקלים.

פיצה ירוקה

פיצה ירוקה צילום: טאבון טראק

פיצה ארבעא

פיצה ארבעא צילום: טאבון טראק

הם פועלים במתחם "מיימונ'ס" בכפר מימון בו מוכרים קינוחים, ליקרים מיוחדים של מותג מקומי, קוקטיילים ויינות. שימו לב שהמקום פתוח רק בסופי שבוע.

טאבון טראק
מיקום: הזית 1, כפר מימון
כשרות: מהדרין
שעות פתיחה: חמישי 20:00-00:00, שישי 10:00-15:00
שירותים: נקיים

הכותב היה אורח המסעדה