ביקורת מסעדות ויוינו נתיבות: בול מה שאתם צריכים בתשעת הימים

ליד ההעתק של מגדל אייפל בנתיבות שוכנת מסעדה איטלקית שמספקת את הסחורה ביעילות ובפשטות, עם פסטה מטריפה וחוויה נעימה | ביקורת מסעדה

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 16/07/23 17:46 כז בתמוז התשפג

ויוינו נתיבות: בול מה שאתם צריכים בתשעת הימים
ויוינו נתיבות, צילום: ויוינו

רשת המסעדות האיטליקיות "ויוינו" חוגגת כבר עשרה סניפים, והיד עוד נטויה. לקראת תשעת הימים, בהם אסור לאכול בשר, הגענו לסניף שלה בנתיבות, השוכן ליד ההעתק הקטן של מגדל האייפל שבנה היזם עודד שריקי. אמנם לא כל המסעדות ברשת כשרות, אבל בנתיבות המסעדה כמובן כשרה - וחוגגת את המטבח האיטלקי.

פוקצ'ה, ארנצ'יני ופיצה

לפתיחה קיבלנו פוקצ'ת הבית של אופה איטלקי - פוקצ'ה אפויה בתנור עצים לצד שמן זית, סלסת עגבניות וקונפי שום (39₪) ו-ארנצ'יני גבינות ובטטה - כדורי ריזוטו בציפוי פריך, במילוי פרמז'ן, מוצרלה, בטטה וטימין על רוטב ארבייטה פיקנטי, סלסה ורדה, קרם פרש וגבינת פקורינו (49₪). הפוקצ'ה הייתה חמה וטרייה, ולצד המטבל היא הייתה נהדר. מנת הארנצ'יני הייתה טובה גם היא, אך היה אפשר לוותר על רוטב הארבייטה.

פוקצ'ה | צילום: ויוינו

הפיצות של ויוינו

הפיצות של ויוינו צילום: ויוינו

מנת הפסטה שקיבלנו היא פפרדלה פונגי - ראגו פטריות פורטובלו ושמפניון, בזיליקום טרי ופרמז'ן, ברוטב שמנת ויין לבן, לצד קציפת פורצ'יני וכמהין (71₪). המנה הייתה עשויה היטב, וצורת הפפרדלה רק שיבחה אותה. במקום מוגשות גם פיצות, ואנחנו בחרנו את ה-מלנזנה וגבינת עיזים - רוטב עגבניות, מוצרלה, חצילים קלויים, עגבניות מיובשות, זוקיני, קונפי שום, גבינת עיזים, פרמז'ן ובזיליקום (76₪) שהייתה גדולה ומשביעה.

המקום המושלם לתשעת הימים

לקינוח הזמנו קרם ברולה - קרם קטיפתי של וניל ודבש, עם טוויל שקדים, טראפל אגוזים ומסקרפונה עם גלידת פקאן (49₪) שהיה עשויה נהדר והגיע לצד הפתעות נוספות. נציין כי במקום ניתן לקיים אירועים ומוגשות גם עיסקיות משתלמות. אז בתשעת הימים בהם אסור לאכול בשר - יש לכם מקום להנות על טהרת המטבח האיטלקי.

מסעדת ויוינו נתיבות
מיקום: בעלי המלאכה 3, מתחם פריז, נתיבות
טלפון: 08-6272121
כשרות: רבנות נתיבות, חלב ישראל
שעות פתיחה: ימים א-ה 12:00-23:00, יום שישי 09:00-14:00, מוצאי שבת משעתיים אחרי צאת השבת ועד 00:00
שירותים: נקיים

הכותב היה אורח המקום