המסעדה הכשרה במודיעין מציעה בשרים מגוונים שעוד לא טעמתם

מסעדת "רוזה" הממוקמת בלב מרכז הקניות הענק של העיר מודיעין, מציעה תפריט בשרי ודגים עם היצע גדול של מנות מגוונות. חובה לטעום את הטורטליני בקר ושייטל עגלה מקומית

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 17/07/23 15:16 כח בתמוז התשפג

המסעדה הכשרה במודיעין מציעה בשרים מגוונים שעוד לא טעמתם
מנת פתיחה מעולה של שייטל עגלה, צילום: ללא

מסעדת "רוזה" ממוקמת במרכז של מתחם הקניות הגדול "ישפרו סנטר" באיזור התעשייה של העיר מודיעין. המסעדה מעוצבת בסגנון יוקרתי עם מקומות ישיבה לזוגות, משפחות, קבוצת חברים וגם חדר פרטי לאירועים אקסלוסייבים. "רוזה" מציעה תפריט מגוון של בשרים, וכל מנה שונה מהשניה.

פאני בורי, סביצה סלמון בפנים

פאני בורי, סביצה סלמון בפנים צילום: ללא

פתחנו את הארוחה עם הבאן אסאדו (56 שקלים), שמזכיר מאוד את הבאן שמקבלים בקבלת פנים באולמות אירועים איכותיים. בגזרת הדגים טעמנו את הפאני פורי (56 שקלים), כדורים מלאים בסביצ'ה סלמון, שהיו פתיחה מרעננת וטעימה. ללא ספק גולת הכותרת הייתה השייטל עגלה מקומית (59 שקלים), שייטל פרוס עם קרם בצל בדמי גלאס בקר במידת עשייה מדיום, כך שהמרקם של הבשר נימוח ומושלם בכל ביס.

העיקריות: פרגיות, פילה בקר עם ניוקי

העיקריות: פרגיות, סינטה פרוס עם ניוקי צילום: נגה ליונס

במנות העיקריות קיים מנעד רחב של בשרים ודגים. התחלנו במנה לאנשים שפחות חובבים בשר ומעדיפים פרגית (86 שקלים). הפרגית מגיעה במרינדת ירוקים בתוספת תפוח אדמה מדורה. זו מנה סטנדרית אך טעימה וללא ספק נותנת מקום לאנשים שמעדיפים עוף מאשר בשר. מנה מיוחדת ומוצלחת במיוחד היא הטורטליני בקר (86 שקלים), הדמי גלאס בקר עטוף בטורטליני שוחה ברוטב מדויק וטעים במיוחד של קרם גזר צלוי, שקדים קלויים וקרם פרש.

פילה בקר עם קרם בטטה

פילה בקר עם קרם בטטה צילום: ספיר ליונס

לחובבי הבשר המסעדה מציעה מאנטריקוט דרך טומהוק במשקל משתנה, סינטה, המבורגר ופילה. במסגרת המנות שטעמנו אכלנו את הפילה בקר (186 שקלים) המוגש עם קרם בטטה ברוטב יין. הסינטה המיושנת (142 שקלים) מוגשת לצד ניוקי בציר בקר ומוגשת במידת עשייה מדיום כך שכל חתיכה פרוסה של הסניטה נימוחה בפה.

בנוסף קיימים במסעדה מגוון של פוקצות עם בשרים וסלטים שלא כדאי להחמיץ. תפריט הקינוחים כולל קרם ברולה ברוטב מנגו, פחזניות ועוד, והכל כמובן שפרווה.

סלט העגבניות ומנת הכיסונים עם הבקר

סלט העגבניות ומנת הכיסונים עם הבקר צילום: תומר ליונס

קינוחים פרווה מתוקים וטעימים

קינוחים פרווה מתוקים וטעימים צילום: אראל ליונס

רוזה, שדרות המלכות 1 מודיעין, ישפרו סנטר מודיעין (חנייה חינם)

ימים ושעות פתיחה: א’-ה'-22:30-11:30, ו’ -סגור, מוצ"ש  שעה אחרי צאת השבת – 23:30כשרות מהדרין מודיעין, בד"ץ בית יוסף.

הכותב היה אורח במסעדה