ביקורת ההמבורגריה הדרומית עושה את העבודה - עם מחירים שפויים

בתפריט של מסעדת "סוואג" בשדרות תוכלו למצוא מנות ראשונות מיוחדות והמבורגרים שווים, וגם המבורגר בסיסי במחיר שווה לכל כיס | ביקורת מסעדה

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 03/07/23 23:37 יד בתמוז התשפג

ההמבורגריה הדרומית עושה את העבודה - עם מחירים שפויים
צילום: סוואג שדרות

העיר שדרות ידועה כעיר שהוציאה מתוכה להקות ומוזיקאים רבים, עובדה שמאפילה על כך שמתקיימת בה סצנה קולינרית מיוחדת. ברחוב המרכזי של העיירה הקסומה שוכנים כמה וכמה מוסדות קולינריים מפוארים, אליהם הצטרף בשנים האחרונות המבורגר מקומי ומזמין בשם סוואג.

ארנצ'יני אסאדו והמבורגרים מיוחדים

המנות הראשונות מופיעות תח הכותרות "מנות השף", ואנחנו הזמנו ארנצ'יני אסאדו - כדורי אורז עגולים במילוי בשר אסאדו מפורק, איולי לימון וטחינה אריסה (54₪). הרעיון מבריק והביצוע מרשים. מה שתפס לנו את החיך היה הרוטוב איולי, ששידרג את המנה בכמה רמות.

ארנצ

ארנצ'יני אסאדו צילום: סוואג שדרות

ולעיקריות. ההמבורגרים הם העיקר בסוואג, ונעים לראות שעוד אפשר למצוא המבורגר 220 גרם במחיר שפוי של 45₪. אנחנו קיבלנו המבורגר משודרג מקטוגריית "המובחרים שלנו". הצרפתי בורגר - בשר בקר מובחר, חסה, עגבניה, ריבת בצל, כבד אווז, שום קונפי ואיולי הבית (75₪) היה עשוי טוב והקציצה השתלבה נהדר עם הכבד אווז. ריבת הבצל הופכת את המנה ממולצת לאוהבי מתוק.

צרפתי בורגר

צרפתי בורגר | צילום: סוואג שדרות

הבאבו בורגר - בשר בקר מובחר, חסה, עגבניה, בצל סגול, חזה אווז, שום קונפי ופטריית פורטבלו צלויה ברוטב אסייתי (69₪) גם הוא היה נהדר ומגוון הטעמים שבו השתלבו ויצרו חווית טעם שלא מקבלים בדרך כלל בהמבורגר.

הסלט שאסור לכם לפספס

לצד ההמבורגרים קיבלנו צ'יפס גדול (32₪) שהיה נדיב בכמותו, וסלט אנטריקוט - לבבות חסה, כרוב לבן, מלפפון, עגבניות שרי, גזר, גמבה בצבעים, בצל ירוק, קריספי בטטה, בצל ופטריות מוקפצים בתיבול שמן זית ולימון (65₪). הסלט היה גדול, עשיר ובא בול במקום. אל תוותרו על הסלט, ואל תוותרו בכלל.

https://www.facebook.com/reel/294206629619103

מסעדת סוואג שדרות
מיקום: ההסתדרות 1, שדרות
טלפון: 08-38-100-17
כשרות: רבנות שדרות, בשר חלק
שעות פתיחה: א-ד: 12:00-00:00; ה: 12:00-00:30; שבת: חצי שעה אחרי צאת השבת-02:00
שירותים: נקיים.

הכותב היה אורח המקום