ידעתם שהבר הכשר בשרונה מציע גם ארוחת בוקר בשישי?

בר יין קונספטואלי במבנה טמפלרי עתיק במרכז שרונה בתל אביב נותן גם לדתיים את היכולת לחגוג בשישי עם כוס יין במרכז בלי להתבייש | ביקורת מסעדה

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 15/05/23 14:07 כד באייר התשפג

ידעתם שהבר הכשר בשרונה מציע גם ארוחת בוקר בשישי?
צילום: טייסטינג רום

מי מאיתנו לא נתקע בחיפוש אחר מסעדה כשרה בתל אביב. ליין חדש של מסעדת "Tasting Room" בשרונה מרקט מציע בראנצ' שישי זוגי מושלם וכשר (כשרות צהר). אנחנו התארחנו במסעדה ביום שישי השני לבראנצ', כך שעדיין יש מקום לשיפור, אבל הפוטנציאל של המקום רב.

בר יין קונספטואלי במבנה טמפלרי עתיק

הטייסטינג רום הוא בר יין קונספטואלי במבנה טמפלרי עתיק בשרונה בתל אביב, ויש בו מעל 30 יינות למזיגה בכוסות, מעל 400 סוגי בקבוקים להזמנה לשולחן ותפריט אוכל שמלווה את היינות. לאחרונה הם פתחו בראנצ' שישי זוגי הכולל 2 מנות ראשונות, 3 מנות עיקריות לבחירה, לצד כוס יין ושתייה חמה לכל סועד. מחיר הבראנצ' הוא 260 לזוג.

בראנצ' שישי | צילום: טייסטינג רום

במקום יש בר חיצוני שמתאימים לימי שישי שמשיים, כולל מרתף שמתאים יותר לחורף או לערבים קרירים. המנות הראשונות שמוגשות הן פוקאצ'ת הבית מוגשת עם רוטב עגבניות-פלפל חריף ופסטו בזיליקום-פרמז'ן, ונשנוש סנט מור - גבינת סנט מור צלויה על בריוש עם דבש טימין ושמן שום. נשנוש הגבינה המיוחד עושה את העבודה.

אחד העניינים המרכזיים במקום הוא עמדת יינות ארוכה לבחירה הסועדים. כל שולחן מקבל כרטיס אותו הוא יכול להצמיד למכונת היין ולקבל טעימה, חצי כוס או כוס לבחירתו - כולל יינות יקרים שניתן רק לטעום מהם.

בר היין של המקום | צילום: טייסטינג רום

מהמנות העיקריות אנחנו בחרנו בוראטה על מצע קונפיטורת עגבניות שרי, חומץ בלסמי ומיקרו בזיליקום, העלומות של פינטו -ביצים עלומות, מטבוחה, קרם פרש, כוסברה וחלה ומקושקשת כמהין - שלישיית פנקייקים דקיקים ממולאים בקרם פרש, מקושקשת , צ'יפס כרישה, נגיעות כמהין, פרמז'ן ועירית. אל תפספסו את המנה השלישית.

מסעדת טייסטינג רום
מיקום: אליעזר קפלן 36, תל אביב
טלפון: 03-533-3213
כשרות: צהר
שעות פתיחה: א-ה: 17:00-00:00; ו: 11:00-14:30; שבת: חצי שעה אחרי צאת השבת-00:00
שירותים: נקיים.

הכותב היה אורח המסעדה