ביקורת תשכחו מהמקומות הרגילים - זאת המסעדה החדשה במודיעין שאתם צריכים לבקר בה

נכון, יש את המקומות הרגילים שאכלנו בהם עשרות פעמים, אבל יש גם חוויה אחרת של אוכל, ארוחת שף של 6 מנות, כזאת שלא תשכחו. הכירו את מסעדת CONMIGO

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 16/02/23 15:39 כה בשבט התשפג

תשכחו מהמקומות הרגילים - זאת המסעדה החדשה במודיעין שאתם צריכים לבקר בה
מסעדה חדשה במודיעין, צילום: ללא

אירועים מיוחדים מצריכים התנהגות מיוחדת, ולרגל יום האהבה שנפל בשבוע עמוס במיוחד, יצאנו לארוחת שף מיוחדת במסעדת CONMIGO במודיעין, מסעדת בוטיק קטנה שעושה אירועים פרטיים ופעם בשבוע פתוחה לערב בהזמנה מראש, עם תפריט שמתחלף כל שבועיים. 

שיפוד לוקוס

שיפוד לוקוס צילום: ללא

מי שעומד מאחורי המקום הוא שף עידו אלקיים, בעבר הבעלים והשף של מסעדת טורו, שף שמתמחה בבשרים ואחרי הקורונה הבין שבישראל יש צורך לארוחות שף שונות מהמסעדות הרגילות, עם תפריטים מתחלפים שבנויות משש מנות ומספרות סיפור שלם. 

לרגל יום האהבה, אלקיים בנה תפריט מיוחד, ואנחנו הגענו לטעום. במחיר של 280 שקל בלבד לאדם קיבל כל סועד 6 מנות כשהוא נהנה מאווירה רומנטית. איך שנכנסו קיבלנו ורד, לרגל היום, ואז התחילו המנות להגיע לשולחן. 

מח עצם מעולה

מח עצם מעולה צילום: ללא

הארוחה נפתחה עם שיפוד לוקוס פאק ג'וי ברוטב קוקוס וקארי צהוב, מנה קלילה ונהדרת, אחריה התחילו להגיע הבשרים, כשהמלצרים המעולים מנגישים כל מנה, מורים למטבח להכין אותם רגע לפני ההגשה ולא לפני כדי שלא יתקררו. המנה השניה הייתה מח עצם, סלט עלי חרדל וטוסטונים. אחריה הגיע טאטקי סינטה ואיולי חרדל בצבע מהמם. אנטריקוט על קרם ארטישוק ירושלמי ברוטב וויסקי שהפך את הסטייק לאחד הטובים שאכלנו וזוג צלעות טלה על פירה כמהין, מנה שקצת ירדה באיכות מיתר המנות שהוגשו. 

סטייק מעולה

סטייק מעולה צילום: ללא

כיאה ליום האהבה הקינוח היה על טהרת התותים, פטייסיר תות, שטרוויזל מוזהב, ספרת תות וקרמל. ולסיום חילקו המלצרים תה וקפה. החוויה ארכה כמעט שלוש שעות, והייתה שונה מכל המסעדות שהכרנו, השף הסתובב בין השולחנות, הכל היה מוקפד וטעים, והקצב היה נהדר. 

שף עידו אלקיים סיפר לנו: "בספרדית משמעות המילה conmigo היא איתי. קראתי כך למקום כדי שכל מי שיגיע ויתארח כאן, ירגיש אותי ויבין מיד שאני איתו לאורך כל הבילוי שלו במקום. אני אארח אותו ותמיד אהיה כאן, אתן את השירות והאוכל שאני יודע לתת ואני סמוך ובטוח כי השירות האישי והמיוחד יורגש בכל ביס". המקום נותן דגש לארוח אירועים פרטיים בעיקר ולפעמים פותח ארוחה בקונספט מיוחד. שש מנות. כשלפחות פעם בשלושה שבועות מוחלף התפריט.

קינוח באווירת היום

קינוח באווירת היום צילום: ללא

כתובת: שדרות הרכס 13, מודיעין. ללקוחות חניון גדול בצמוד למקום
לעורכים אירוע - מקרן ענק ומערכת סאונד חדישה ומתקדמת 
כשר בהשגחת הרבנות שעות פעילות: 12:00-23:00 (לעקוב אחרי שינויים) 
ישיבה במקום בהזמנות בלבד: 052-8081522 | 08-6319991

הכותב היה אורח המסעדה.