מסעדת הבשרים הכי טובה בירושלים קיימת כבר 30 שנה

חזרנו למסעדת צדקיהו בירושלים, והמוסד המיתולוגי הפתיע אותנו לטובה, תפריט הספיישלים החדש מציע מנות חדשות נהדרות, לצד הסלטים והגריל האהובים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי חדשות כיפה 12/01/23 13:22 יט בטבת התשפג

מסעדת הבשרים הכי טובה בירושלים קיימת כבר 30 שנה
צדקיהו, צילום: נתנאל ישראל

כמעט כל ירושלמי שביקשתי ממנו המלצה על מסעדה בשרית כשרה בעיר, שולח אותי למסעדת צדקיהו המיתולוגית. אז השבוע, אחרי הרבה זמן שלא ביקרתי במוסד הירושלמי המכובד, קפצנו לשם לארוחת ערב, והאמת היה נהדר. 

לאחרונה המסעדה עברה שיפוץ כדי להכיל את כמות האורחים הרבה שמגיעים כל ערב, וכבר באולם ההמתנה היה ניכר שהמסעדה פופולארית, עם תור של מבקרים שלא הזמינו שולחן אבל מקווים שיתמזל מזלם להיכנס ולהנות מכל הטוב שיש למקום להציע. 

צדקיהו - פלטת בשרים

צדקיהו - פלטת בשרים צילום: נתנאל ישראל

ברגע שהתיישבנו, המלצרים העמיסו על השולחן 10 סלטים, צ'יפס, אורז, ופלאפל מושלם, כחלק מפתילת השולחן שמקבל חינם כל סועד שמזמין מנה בשרית. הסלטים הגיעו עם לאפות חמות ולצידם הזמנו ראשונה חדשה, פטה כבדים (44 שקל) שהגיע עם ריבת שרי וטוסטונים, המרקם היה נהדר, מנה מומלצת. 

עוד לפני שנדבר על העיקריות, צריך לציין שאולי הדבר שהמסעדה הכי מצטיינת בו הוא השירות, בין השולחנות הסתובבו המון מלצרים שמילאו את הסלטים בקצב מסחרר. אחרי התלבטות קלה המלצרית המליצה לנו על פלטת הבשרים החדשה של המסעדה, שחוסכת את ההתלבטות איזה בשר להזמין מהגריל המפורסם של המסעדה. הפלטה הזוגית (400 שקל) שכמות הבשר בה אם נודה על האמת מספיקה ליותר משני סועדים כללה סטייק אנטריקוט משובח, 2 מדליוני אנגוס, 2 מדליוני חזה אווז, 2 מדליוני פילה בקר, 2 קציצות קבב, שיפוד קטן של פרגיות ו4 נקניקיות מרגז. הבשר היה מדהים והשתלב מצוין עם הסלטים של המסעדה שכולם נעשים במקום. 

מנות נהדרות

מנות נהדרות צילום: נתנאל ישראל

לסיום הזמנו את המלבי (38 שקל) של המקום, שהגיע עם כמות נדיבה של חלבה ועל מצע מדהים של פיסטוק. אי אפשר להתעלם מההצלחה של צדקיהו, אבל בעיקר התרשמנו מהיכולת של המוסד הוותיק לשמור על אותנטיות עם מנות שעובדות כבר 40 שנה, אבל לשלב בתפריט את הנתחים הכי חדשים ומדוברים בעולם הבשר הישראלי. עכשיו רק צריך לקבוע ביומן מתי הולכים לשם שוב. 

צדקיהו - יד חרוצים 21, ירושלים

ראשון עד רביעי: 11:30-23:00, חמישי: 11:30-23:30, מוצ"ש: החל משעה לאחר צאת השבת – 24:00.